اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

نصب دستگاه ایستگاه‌های اتوبوس توسط بخش خصوصی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: دستگاه‌های ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر زنجان توسط بخش خصوصی نصب می‌شود.

نصب دستگاه ایستگاه‌های اتوبوس توسط بخش خصوصی در زنجان
غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه ایستگاه‌های اتوبوس شهری در واقع به عنوان بخشی از مبلمان شهری محسوب می‌شوند، اظهار داشت: شهرداری زنجان در نظر دارد دستگاه‌های ایستگاه اتوبوس شهری را در سطح شهر افزایش دهد.
وی با اشاره به اینکه نصب دستگاه‌ ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر به بخش خصوصی واگذار شده است، افزود: شهرداری نه توان ساخت و نصب این دستگاه‌ ایستگا‌های اتوبوس را دارد و نه می‌خواهد که چنین کاری را انجام دهد.
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان تاکید کرد: صرفه و صلاح شهرداری‌ها هم در واگذاری ساخت و نصب دستگاه ایستگاه‌های اتوبوس به بخش خصوصی است.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تعداد ایستگاه‌های مدرن نصب شده در سطح شهر زنجان گفت: با تفاهم‌نا‌مه‌ای که با یک شرکت خصوصی به امضا رسیده است در حال حاضر 30 دستگاه ایستگاه اتوبوس در زنجان توسط بخش خصوصی ساخته و در اقصی نقاط شهر نصب شده است.
احمدی اضافه کرد: بخش خصوصی با امضای تفاهم‌نامه با شهرداری اقدام به ساخت و نصب ایستگاه‌های اتوبوس کرده و سپس به مدت سه سال از تاریخ امضای قرارداد اقدام به استفاده و درآمد زایی از تبلیغات بر روی ایستگاه‌های ساخته شده می‌کند.
وی تاکید کرد: پس از پایان مدت قرارداد ایستگاه‌های نصب شده در اختیار سازمان اتوبوسرانی قرار می‌گیرد.
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تعداد ایستگاه‌های اتوبوس داخل شهر زنجان گفت: در داخل شهر زنجان در حدود 103 ایستگاه اتوبوس وجود دارد که در 30 درصد آنها دستگاه‌های ایستگاه اتوبوس نصب شده است.
وی بر آمادگی شهرداری برای واگذاری سایر ایستگاه‌های اتوبوس شهر زنجان برای نصب دستگاه‌های ایستگاه اتوبوس تاکید کرد و افزود: هر شخص حقیقی و حقوقی که مایل به این کار باشد می‌تواند با امضای تفاهم‌نامه پس از نصب دستگاه‌های ایستگاه اتوبوس به مدت سه سال از زمان انعقاد قرارداد از ایستگاه‌های اتوبوس درآمد زایی کند.
احمدی هزینه ساخت و نصب دستگاه‌های اتوبوسرانی را بین 15 تا 20 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: چون دستگاه‌ ایستگاه‌های اتوبوس نصب شده فعلی شهر زنجان در تبریز ساخته شده است باید به مبلغ فوق هزینه ایاب و ذهاب را هم اضافه کرد.
وی اولویت نصب دستگاه‌های ایستگاه اتوبوس را مراکز پر رفت و آمد و پر ترافیک شهر عنوان و خاطر نشان کرد: هر شخص حقوقی و حقیقی بتواند ایستگاه‌های به روزتر متناسب با مبلمان شهری را ارائه و نصب کند می‌تواند وارد مذاکره با شهرداری شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول