اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بازدید فرماندار گناباد

مجتمع اقامتی آبشاران کاخک با مشارکت بخش خصوصی ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: در بازدید مدیر توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از کاخک تصویب شد که مجتمع اقامتی پارک آبشاران کاخک با مشارکت بخش خصوصی ساخته شود.

مجتمع اقامتی آبشاران کاخک با مشارکت بخش خصوصی ساخته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، در نشست مشترک مدیر توسعه گردشگری سازمان همیاری و شهرداری‌های خراسان رضوی با فرماندار گناباد، بخشدار مرکزی این شهرستان، شهردار و اعضای  شورای اسلامی شهر کاخک ساخت مجتمع اقامتی در پارک آبشاران کاخک با مشارکت بخش خصوصی به تصویب رسید.
محسن لشگری در این نشست توسعه گردشگری را شاخص پیشرفت و توسعه یافتگی شهرها دانست و افزود: گردشگری نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی کشورهای توسعه یافته دارد، اما هنوز بسترها و فضای لازم برای این صنعت در کشور ما آن گونه که باید و شاید ایجاد نشده است.
وی افزود: مشارکت و سرمایه‌گذاری مردم در شهر خود نه تنها سبب رفع معضلات شهری می‌شود بلکه شهر را در مسیر توسعه و تعالی قرار می‌دهد.
مدیر توسعه و گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی همچنین افزود: شهروندان باید این واقعیت را بپذیرند که کمک به مدیریت شهری در اداره شهر، در واقع کمک به خود برای برخورداری از یک شهر پاکیزه، ایمن و توسعه یافته است.
فرماندار گناباد نیز در این نشست اظهار داشت: توسعه گردشگری و جذب توریسم می‌تواند منبع درآمدی پایدار برای شهر محسوب شود و  تاحدودی دغدغه‌های مالی مدیریت شهری را کاهش دهد.
حسین صفایی افزود: البته تحقق این امر مستلزم داشتن شهری زیبا با امکانات رفاهی مناسب و رعایت قوانین و مقررات و البته همکاری همه‌جانبه شهروندان است.
غفوری شهردار کاخک نیز در این نشست افزود: شهرداری و شورای اسلامی کاخک با توجه به شرایط خاص این شهر در جذب گردشگر و همچنین زائران حرم رضوی، سعی در جلب بیشتر مشارکت‌های مردمی و همچنین جذب سرمایه‌گذار در این منطقه محروم و کم برخوردار دارد.
وی با اشاره به اینکه توسعه خدمات رفاهی در نتیجه سرمایه‌گذاری در کاخک هم به نفع شهروندان و هم زائران حریم رضوی است، افزود: جذب زائر یکی از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان کاخک است که مشارکت و سرمایه‌گذاری بیشتری را می‌طلبد.
وی افزود: با توجه به حضور سالیانه دو میلیون زائر در کاخک هرگونه سرمایه‌گذاری در این شهر، منافع اقتصادی سرمایه‌گذاران را تضمین می‌کند.
در پایان این نشست لشگری و هیئت همراه از اماکن تاریخی و گردشگری کاخک بازدید کردند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول