اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محفل انس با قرآن دانشگاه آزاد استهبان

80 برگزیده و ممتاز قرآنی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسمی از 80 نفر از ممتازان و برگزیدگان درس آشنایی با قرآن دانشگاه آزاد استهبان تجلیل شد.

80 برگزیده و ممتاز قرآنی تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز در این مراسم که توسط کانون قرآن و عترت با همکاری ستاد اقامه نماز دفتر فرهنگ اسلامی واحد استهبان ظهر امروز برگزار شد، رئیس دانشگاه آزاد استهبان اظهار داشت: دور شدن از قرآن از عوامل اصلی ضرر و زیان انسان در تمام زمینه‌های زندگی است.
محمد مرشدی همچنین با قدردانی از دانشجویان و قرآن‌پژوهان با اشاره به آیه 89 از سوره نحل و معرفی جامعیت قرآن، شأن قرآن را هدایت، تربیت و تکامل انسان دانست.
وی با بیان مطالبی در مورد هدایت تکوینی و تشریحی و لزوم هر دو هدایت برای انسان پیرامون عمل به قرآن و رحمت الهی، بیداری اسلامی در کشورهای دیگر را از عنایات و برکات الهی و رحمت و مژده خداوند متعال برشمرد.
مرشدی پرهیز از سوءظن‌ها، عمل کردن به وعده‌ها و قول‌ها، پرهیز از غیبت و دوری جستن از گناهان لسانی و کنترل زبان با استناد به سوره احزاب و سخنان آیت‌الله مکارم شیرازی را به دانشجویان یادآور شد.
به گزارش فارس، تلاوت قرآن توسط ذاکری از قاریان روشن‌دل و اهدای جوایز و لوح تقدیر به دانشجویان برگزیده از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول