اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان:

100 فعال قرآنی در استان زنجان بیمه شده‌اند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت‌: تا‌کنون 100 نفر از فعالان قرآنی زنجان زیر پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

100 فعال قرآنی در استان زنجان بیمه شده‌اند
حجت‌الاسلام علی صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای ترویج و توسعه استان داشته است.
وی با بیان اینکه پس از روی کار آمدن دولت نهم مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی، مؤسسات قرآنی را مورد توجه قرار داده است، خاطرنشان کرد: این مراکز در حال حاضر به بخش خصوصی واگذار شده و برنامه‌های مختلفی از سوی این مراکز اجرایی می‌شود.
مسئول دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان با اشاره به حمایت‌های مطلوب وزارت ارشاد از فعالیت‌های قرآنی بیان داشت: شورای عالی قرآنی به منظور سیاست‌گذاری و حمایت از فعالیت‌های قرآنی استان تشکیل شده است.
وی بر ضرورت همکاری همه نهاد‌های ذی‌ربط در زمینه اقدامات قرآنی تاکید کرد و افزود: همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط موجب ارتقای برنامه‌های این شورای می‌شوند.
حجت‌الاسلام صمدی از تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان خبر داد و یادآور شد: در این بانک اطلاعات نخبگان استان جمع‌آوری می‌شود.
وی با بیان اینکه بیمه نخبگان قرآنی از جمله اقدامات اداره‌ کل ارشاد استان در راستای حمایت از فعالان قرآنی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: تا‌کنون 100 نفر از فعالان قرآنی زنجان زیر پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.
مسئول دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط لازم برای بیمه فعالان قرآنی از سوی مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور ابلاغ شده است، ادامه داد: استان نیز در این راستا اقدامات خود را انجام داده است.
وی یادآور شد: بر این اساس افرادی که داری دو سال سابقه فعالیت قرآنی باشند در اولویت قرار می‌گیرند.
حجت‌الاسلام صمدی خاطرنشان کرد: مدرسان قرآن، قاریان، حافظان، مروجان و هنرمندان قرآنی از اولویت‌های استان هستند، که بیمه می‌شوند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول