اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبر‌آباد:

محافل قرآنی انسان را از انحرافات فکری دور می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبر‌آباد گفت: برگزاری محافل قرآنی انسان را از گناه و انحرافات فکری دور می‌‌کند و این محافل باید به گونه‌ای برگزار شود تا دانش‌آموزان بیشترین استفاده را از آن‌ها ببرند.

محافل قرآنی انسان را از انحرافات فکری دور می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: با توجه به نزدیکی دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، وظیفه همه است تا وضعیت کشور را قبل و بعد از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را برای نسل جوان و نوجوان به ویژه دانش‌آموزان به صورت مقایسه‌ای بیان کنند.
وی محفل انس با قرآن در مدرسه‌ها را سبب خیر و برکت دانست و افزود: برگزاری اینگونه محافل قرآنی انسان را از گناه و انحرافات فکری دور می ‌کند.
افشارمنش تصریح کرد: محافل قرآن باید به گونه‌ای برگزار شود تا دانش‌آموزان بیشترین استفاده را از آن‌ها ببرند.
فرماندار عنبرآباد اظهار داشت: تصمیمات این شورا باید در راستای بهبود آموزش و پرورش دانش‌آموزان اتخاذ شود.
ولی‌محمد مشایخی بیان داشت: قشر جوان و نوجوان به ویژه دانش‌آموزان در جامعه بسیار تأثیرگذار هستند، بنابراین باید در برنامه‌ریزی که در زمینه مسائل فرهنگی صورت می‌گیرد از برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع و مفید استفاده کرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد ابراز داشت: با توجه سرمایه‌گذاری «بنیاد برکت» با مشارکت شرکت «نیلی صنعت» در شهرستان عنبرآباد و با پیگیری‌های به عمل آمده، دو مدرسه در سطح شهرستان به سیستم هوشمند مجهز می‌شوند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد نیز اظهار داشت: باید یک مجمع خیران در راستای اهداف آموزش و پرورش در سطح شهرستان شکل بگیرد تا بتوانیم از وجود آنان در برنامه‌های آموزش و پرورش استفاده کنیم.
موسی ارمبین گفت: در شهرستان عنبرآباد در سطح مدارس 9 انجمن برتر وجود دارد که از سه انجمن در سطح کشور، سه انجمن در سطح استان و سه انجمن دیگر در شهرستان تجلیل می‌شود.
وی با توجه به رویکرد آموزش و پرورش نسبت به فعالیت‌های قرآنی عنوان کرد: طرح 33 روزه دوره قرآنی در مدرسه‌های ابتدایی، طرح همگام با قرآن در مدرسه‌های راهنمایی و طرح ملی حفظ قرآن در تمام مدرسه‌ها و برای فرهنگیان در حال اجرا است.
ارمبین با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای راه‌اندازی مجمع قاریان دانش‌آموزی این شهرستان خاطرنشان کرد: امیدواریم، بتوانیم با راه‌اندازی آن در راستای آموزش دانش‌آموزان مستعد از استادان مجرب شهرستان و استان استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه شهرستان عنبرآباد با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه است، گفت: 12 مدرسه در سطح شهرستان به صورت دونوبتی مشغول فعالیت هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول