اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون موسسه جامعه‌القرآن‌الکریم قم خبر داد

برگزاری دوره‌های حفظ قرآن کریم در کنگان

خبرگزاری فارس: معاون موسسه جامعه‌القرآن‌الکریم قم از برگزاری دوره‌های حفظ قرآن کریم در کنگان خبر داد.

برگزاری دوره‌های حفظ قرآن کریم در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام عبدالحسین شیخی بعد از ظهر امروز در نشست با فعالان قرآن شهرستان کنگان اظهار داشت: اسلام به عنوان کامل‌ترین دین در جهان شناخته می‌شود و کتاب قرآن نیز به عنوان بزرگ‌ترین کتاب در تمام تاریخ است که هیچ کتابی را یارای برابری با آن نیست.
وی افزود: گسترش آموزه‌های قرآنی باید سرلوحه همه مسئولان و مردم قرار بگیرد و باید جامعه جوان ما با قرآن و معنویات انس بگیرند.
معاون موسسه جامعه‌القرآن‌الکریم قم از برگزاری دوره‌های حفظ قرآن کریم در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: دوره‌های مختلف حفظ قرآن در این شهرستان و با همکاری جامعه‌القرآن‌الکریم در حال برگزاری است و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است.
شیخی تصریح کرد: کیفیت‌بخشی به دوره‌های مختلف حفظ و استفاده از اساتید مجرب و ارزشمند در این دوره‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های این موسسه است.
وی با تشکر از مسئول و مربیان این شعبه، به برگزاری دوره‌های حفظ و محافل انس با قرآن در جامعه‌القرآن‌الکریم و اهل‌بیت(ع) این شهرستان اشاره کرد و گفت: جامعه‌القرآن‌الکریم کنگان در اجرای برنامه‌های قرآنی با اداره تبلیغات اسلامی این شهر همکاری دارد و همکاری و تعامل این دو نهاد در پیشبرد امور موثر بوده است.
شیخی یادآور شد: امروز دشمنان قصد دور کردن جوانان از معنویت را دارند و می‌خواهند فرهنگ اسلامی را کمرنگ کنند که باید با گسترش تعالیم قرآنی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.
مسئول جامعه‌القرآن کنگان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های جامعه‌القرآن‌الکریم کنگان پرداخت و اظهار داشت: امروز در کنگان شاهد اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی هستیم و دوره‌های مختلف حفظ و تفسیر و قرائت قرآن با استقبال بسیار خوب جوانان مواجه شده و اقدامات موثری انجام گرفته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول