اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خدامحمدی خبر داد

ثبت‌نام 23 هزار دانش‌آموز و فرهنگی قمی در طرح نهضت حفظ قرآن

خبرگزاری فارس: رئیس گروه گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از ثبت‌نام 23 هزار دانش‌آموز و فرهنگی قمی در طرح ملی نهضت حفظ قرآن خبر داد.

ثبت‌نام 23 هزار دانش‌آموز و فرهنگی قمی در طرح نهضت حفظ قرآن
جلال خدا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به طرح ملی نهضت حفظ قرآن اظهار کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان علاقمند تا پایان دی فرصت دارند برای ثبت‌نام در این طرح از طریق مدارس اقدام کنند.
وی خاطر نشان کرد: وزارت آموزش و پرورش با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، طرح ملی نهضت قرآن را به استان‌ها ابلاغ کرده تا دانش‌آموزان و فرهنگیان علاقمند در این طرح ثبت‌نام کنند.
رئیس گروه گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان قم بیشترین آمار ثبت‌نامی را به خود اختصاص دادند، گفت: بر اساس آخرین آمار تاکنون 23 هزار نفر دانش‌آموز و فرهنگی قمی در این طرح ثبت‌نام کردند.
وی تصریح کرد: پس از ثبت‌نام، گروه‌های حفظ قرآن در مدارس تشکیل می‌شود و بخشی از کار حفظ قرآن به صورت حضوری و بخشی دیگر به صورت غیرحضوری بوده که از طریق تلفن محفوظات دانش‌‌آموزان و فرهنگیان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
خدامحمدی یادآور شد: ثبت‌نام‌کنندگان در طرح ملی نهضت حفظ قرآن از حزب‌های 119 و 120 حفظ قرآن را آغاز می‌کنند و شرکت‌کنندگان پس از حفظ نیم‌ جزء، یک جزء، سه جزء، شش جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن در آزمون ویژه شرکت کرده و از هدایای آن بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول