اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

عدم اختصاص اعتبارات عامل کندی پیشرفت پروژه‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: عدم اختصاص به‌موقع اعتبارات یکی از عوامل کندی پیشرفت پروژه‌ها است.

عدم اختصاص اعتبارات عامل کندی پیشرفت پروژه‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری بشرویه، غلامرضا پورسلطانی در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی توسط مسئولان استانی اظهار داشت: کندی عملکرد برخی پیمانکاران طرح‌های عمرانی شهرستان بشرویه موجب تأخیر در بهره‌برداری از این پروژه‌ها می‌شود.
وی از پروژه‌های در دست احداث به ساختمان جدید فرمانداری، سالن چند منظوره مدیریت‌بحران، طرح روان‌سازی ترافیک در نقطه حادثه‌خیز سه راهی بشرویه به دهستان رقه در تقاطع کمربندی و هم‌چنین اختصاص زمین بیمارستان 32 تخت‌خوابی این شهرستان عنوان کرد.
فرماندار بشرویه با بیان اینکه عدم اختصاص به‌موقع اعتبارات نیز یکی از عوامل کندی پیشرفت پروژه‌ها است، گفت: ساختمان جدید فرمانداری در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع تاکنون کمتر از 30 درصد پیشرفت کاری داشته که این تأخیر به‌علت حضور کمتر پیمانکار پروژه است.
پورسلطانی هم‌چنین برای ساختمان سالن چند منظوره مدیریت بحران که با مشارکت 40 درصد شهرداری و دانشگاه علمی کاربردی که در حال احداث است مبلغ 120 میلیون تومان اختصاص داده شده که در صورت تعهد سهم مدیریت بحران و پرداخت به‌موقع هزینه‌ها پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی هم‌چنین در بازدید از مرکز خوابگاه دانش‌آموزی عصمتیه هم برای تکمیل و تجهیز این ساختمان که با اعتباری معادل 450 میلیون تومان احداث شده، خواستار اختصاص مبلغ 80 میلیون تومان دیگر برای تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و هم‌چنین تجهیز سالن غذاخوری، محوطه‌سازی و دیوار کشی شد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول