اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان خبر داد

اختصاص 2/6 میلیارد تومان اعتبار به مناطق توانمندسازی همدان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان همدان گفت: تاکنون 2/6 میلیارد تومان اعتبار صرف مناطق پنج‌گانه توانمندسازی شهر همدان شده است.

اختصاص 2/6 میلیارد تومان اعتبار به مناطق توانمندسازی همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی مطلق پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی شورایاران منطقه منوچهری همدان با بیان اینکه توجه به حاشیه شهر و توانمندسازی نقاط محروم از ویژگی‌های دولت نهم و دهم محسوب می‌شود، اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 8/3 دهم میلیارد تومان اعتبار به منظور توانمندسازی توسط دستگاه‌های مختلف در منطقه منوچهری تزریق شده است.
وی افزود: طبق آخرین پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار توانمندسازی حاشیه شهر همدان که در دور چهارم سفر هیئت دولت به استان مصوب شده در آینده نزدیک توسط معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور ابلاغ و اختصاص داده خواهد شد.
فرماندار شهرستان همدان ابراز کرد: شرکت عمران سازان همدان در پنج منطقه حاشیه شهر در سال‌های 88 و 89 توانسته است به ترتیب 3 میلیارد و 5/1 میلیارد تومان هزینه کند که در سال جاری نیز تاکنون 7/1 میلیارد تومان اعتبار صرف این مناطق شده است.
وی با تأکید بر اینکه تاکنون 2/6 میلیارد تومان اعتبار صرف مناطق پنج‌گانه توانمندسازی شهر همدان شده است، گفت: در حال حاضر احداث سه مرکز مخابراتی و راه اندازی 7 هزار خط تلفن با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان در منطقه منوچهری صورت گرفته است.
قهرمانی مطلق اضافه کرد: در خصوص ساماندهی آب و فاضلاب منطقه منوچهری تاکنون 2 هزار و 500 متر شبکه به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی ایجاد شده است که 3 هزار و 900 متر شبکه نیز برای اصلاح شبکه آب در منطقه مذکور در سال آینده صورت می‌پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: به منظور آسفالت، زیرسازی و پروژه‌های عمرانی در سال‌های 88، 89 و 90، به ترتیب میزان 141 میلیون تومان، 260 میلیون تومان و 758 میلیون تومان هزینه شده است.
مدیر کلینیک مددهای اجتماعی کوی منوچهری نیز افزود: احداث مراکز تخصصی فرهنگی و علمی از ضروریات این منطقه محسوب می شود چرا که به لحاظ فرهنگی، شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی در اولویت های منطقه منوچهری قرار گرفته است.
عبدالله جلیلیان تصریح کرد: راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محل نمایش فیلم، گسترش مهدهای کودک و مراکز آموزشی از جمله فعالیت‌های تأثیرگذار در راستای رفع معضلات فرهنگی منطقه به شمار می‌آید.
در پایان این جلسه بررسی یک طرفه شدن خیابان‌های عقیل و صفوی در کارگروه ترافیک، تأمین روشنایی منطقه منوچهری و ساخت پایگاه بهداشتی و درمانی تا سال آینده به تصویب رسید.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول