اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

اجرای مصوبات دولت نیازمند 15 هزار میلیارد تومان اعتبار است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: اجرایی شدن مصوبه‌های سفر دولت در استان مازندران نیازمند 15هزار میلیارد تومان اعتبار است.

اجرای مصوبات دولت نیازمند 15 هزار میلیارد تومان اعتبار است
سید علی‌اکبر طاهایی در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مازندران که با محوریت اردوی هجرت سه بسیج برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: جلوه پرشکوه مردم در قامت بسیج، "ما می‌توانیم" را زیبایی و میمنت داد.
وی اضافه کرد: بعد از دفاع مقدس در عرصه سازندگی و بازسازی آثار به جا مانده از جنگ تحمیلی و در مقطعی که استکبار پس از جنگ سرد، جنگ نرم را در دستور کار قرار داده با قتل عام فرهنگی، سعی داشت نظام را از جوهره بسیج بی‌بهره کند، اما این ظرفیت الهی همچنان در خدمت جمهوری اسلامی است.
استاندار مازندران یادآور شد: جمهوریت نظام ما با نقش‌آفرینی مردم و اسلامیت هم منشور و جهت حرکت را مبین است.
طاهایی با بیان اینکه تا دیروز سوخت را از هواپیماهای ما دریغ می‌کرده و بعضی ابزار صنعت را به بهانه کاربرد نظامی به ما نمی‌دادند، بیان داشت: حالا به سراغ پدیده جدیدی رفته و ابزار صنعت نفت را هم در اختیار ما قرار نمی‌دهند.
وی با اشاره به اینکه استکبار می‌خواهد رهبری و ملت ما از مواضع اصولی و بنیادین نظام عبور کنند، خاطرنشان کرد: پایداری رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم تاکنون این اجازه را نداده است.
استاندار مازندران یادآور شد: مشروعیت نظام ما با ولایت فقیه محقق شده است.
این مسئول با اعلام ابلاغ بخشنامه طرح هجرت گفت: مسئولان همراه دانش‌آموزان و دانشجویان لباس کار بپوشند تا بچه‌های ما بدانند، این لباس کار، لباس دینداری و ولایتمداری است.
طاهایی با بیان اینکه علت محقق نشدن مصوبه‌های سفر در استان را می‌دانیم، اذعان داشت: اجرایی شدن مصوبه‌های سفر نیازمند 15هزار میلیارد تومان اعتبار است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول