اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری سمنان خبر داد

آمادگی جاده‎های سمنان برای جذب 3 هزار میلیارد ریال اعتبار

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از آمادگی جاده‏های استان سمنان برای جذب 3 هزار میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

آمادگی جاده‎های سمنان برای جذب 3 هزار میلیارد ریال اعتبار
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان سمنان، رجب قربانپور در حاشیه نشست اعضای شورای حمل و نقل استان سمنان یکی از فعالیت‏های مهم دولت در این استان را ایجاد و احداث آزادراه سراسری یک‏هزار کیلومتری حرم تا حرم دانست.
وی افزود: این پروژه عظیم با اعتبار 4 هزار میلیارد تومان احداث می‏شود و چهار استان از این اتوبان بهره‏مند خواهند شد و در این چهار استان پروژه عملیاتی و کار آغاز شده است.
رئیس شورای حمل و نقل استان سمنان با بیان اینکه آزادراه یک کریدور بسته است و باید خدمات کریدور بسته انجام دهد، افزود: این مورد قبول مردم شهرهای اطراف این آزادراه نبود، قبلاً از کنار شهرها عبور می‏کرد ولی الان به شهرها نزدیک شده است بنابراین نگرانی برای مردم از اینکه این آزادراه از شهرها دور است، وجود ندارد .
وی با بیان اینکه در استان سمنان، 750 کیلومتر بزرگ‏راه وجود دارد که بعضاً با اتوبان برابری می‏کند، افزود: در حال حاضر 19 کارخانه آسفالت برای توسعه راه‏های استان سمنان در حال فعالیت است.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با تاکید بر اینکه این اداره کل برای جذب سالانه 3 هزار میلیارد ریال اعتبار آمادگی دارد، افزود: در سال جاری یک‏هزار و 175 میلیارد ریال اعتبار به این اداره کل اختصاص یافته و پیش‏بینی می‏شود تا پایان سال جاری 120 میلیارد ریال دیگر نیز به این اداره کل اختصاص یابد.
وی تنها راه پیشرفت و توسعه استان سمنان را توسعه حمل و نقل دانست و افزود: اگر ما بتوانیم حمل و نقل در این استان را توسعه دهیم، صنعت و معدن نیز در این استان گسترش خواهد یافت.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول