اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی چناران:

500 میلیون تومان اعتبار جهت انتقال آب به مزرعه‌های چناران اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چناران گفت: 500 میلیون تومان از محل اعتبارات متمرکز ملی انتقال آب تا مزرعه‌های به این شهرستان اختصاص یافت.

500 میلیون تومان اعتبار جهت انتقال آب به مزرعه‌های چناران اختصاص یافت
محمدرضا قوسیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: این رقم علاوه بر 9 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار ملی قبلی است که از ابتدای سال‌جاری عملیات لوله‌گذاری آن در روستاهای سطح شهرستان چناران اجرایی شده است.
وی افزود: از مجموع 14میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار انتقال آب که منظور اصلاح مسیرهای آب رسانی به مزارع هزینه شده و 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و مابقی با پیگیری دکتر دهقان از محل اعتبارات ملی تامین شده است.
وی ادامه داد: با هزینه شدن این مبلغ افزون بر 100 کیلومتر خطوط انتقال آب در شهرستان لوله‌گذاری می‌شود.
قوسیان اظهار داشت: در طول 30 سال گذشته 600 کیلومتر تا ابتدای سال 89 از مسیر انتقال آب در شهرستان از سوی اعتبارات دولتی و بخش خصوصی کانال اجرا شده است.
مدیر جهاد کشاورزی چناران اظهار داشت: در سال 89 از محل اعتبارات ملی و استانی در مجموع 50 کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی لوله‌کشی و کانال آب‌رسانی شده است.
وی تصریح کرد: از ابتدایی سال 90 تاکنون 70 کیلومتر خط انتقال آب اجرا و با اختصاص مبلغ 5 میلیارد ریال 50 کیلومتر دیگر خط انتقال آب اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول