اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی هندیجان خبر داد

آمادگی دستگاه‌های اجرایی هندیجان برای برگزاری انتخابات

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی هندیجان از آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی این بخش برای برگزاری انتخابات خبر داد.

آمادگی دستگاه‌های اجرایی هندیجان برای برگزاری انتخابات
بهنام خزعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: حضور حداکثری و باشکوه مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک امر مهم و اساسی است که امیدواریم با همدلی و همراهی مردم و مسئولان شاهد این حضور پررنگ در شهرستان هندیجان نیز به مانند دیگر مناطق کشور باشیم.
وی با اشاره به اینکه قانون تنها ملاک مجریان انتخاباتی در برگزاری انتخابات سالم است، تصریح کرد: توجه به قانون و تبعیت و پیروی از ولایت‌فقیه باید سرلوحه کار تمام افراد دخیل در امر انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گیرد تا این دوره نیز مانند دوره‌های گذشته با امنیت کامل برگزار شود.
بخشدار مرکزی هندیجان خاطرنشان کرد: در نشستی که با حضور دهیاران و شوراهای بخش مرکزی هندیجان برگزار کردیم مقرر شد تا تمام امکانات و تلاش خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر در این خصوص به‌کار گیریم.
خزعلی با اشاره به نقش مهم روستاییان در انتخابات گفت: حضور روستاییان در پای صندوق‌های رأی در اسفندماه سال‌جاری برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای همیشه در کشور ماندگار و به‌یاد ماندنی خواهد بود.
وی با تأکید بر بی‌طرفی مجریان انتخاباتی در سطح روستاها اظهار کرد: مجریان انتخاباتی بی‌طرفی خود را در پای صندوق‌های رأی نشان دهند تا مردم بتوانند با انتخاب افراد صالحی که مورد نظر آنهاست در تعیین آینده خود و مملکت نقش مثبتی را ایفا کنند.
بخشدار مرکزی هندیجان در پایان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی بخش مرکزی آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم را دارند، گفت: امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌ها و مجریان انتخاباتی شهرستان شاهد برگزاری انتخابات پرشور و گسترده‌ای در بخش مرکزی و روستاهای هندیجان باشیم.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول