اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

آگاه‌سازی مردم از روند انتخابات موجب جلوگیری از تخلفات می‌شود

خبرگزاری فارس:‌ فرماندار تبریز گفت: آگاه‌سازی دقیق مردم از روند انتخابات علاوه بر جذب مشارکت مردم در انتخابات، موجب جلوگیری از تخلفات خواسته و ناخواسته مردم و مجریان امر می‌شود.

آگاه‌سازی مردم از روند انتخابات موجب جلوگیری از تخلفات می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، محمود چمنی در نشست توجیهی و آموزشی مجریان حوزه انتخابیه تبریز ، اسکو و آذرشهر، اظهار کرد: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات نیازمند دوره‌های آموزشی وسیعی هستیم که البته با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی لازم، به طور منظم و منسجم در حال برگزاری است و کمیته آموزش ستاد انتخابات  استان نیز تمهیدات خوبی اندیشیده است.


مجریان انتخابات نباید تمایلات خود را در اجرای قوانین دخالت دهند
وی با بیان اینکه مردم بهترین انتخاب‌کننده هستند، افزود: هر فردی که صلاحیت آن از طریق مراجع قانونی تایید شود، مورد احترام است و مجریان انتخابات نباید تمایلات خود را در اجرای قوانین دخالت دهند.
چمنی‌ مسئول حوزه انتخابیه شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو خاطرنشان کرد: نظارت همیشگی به همراه ضمانت اجرایی باید در تمام مراحل انتخابات مورد توجه مسئولان اجرایی قرار گیرد و داوطلبان نیز حق تخریب دیگران را ندارند.
فرماندار تبریز گفت: پیروی از اصول و آرمان‌های نظام اسلامی در تمام مراحل انتخابات باید توسط داوطلبان رعایت شود. 
چمنی ادامه داد: مجریان انتخابات باید قانونمداری و امانت‌داری را اصل کار قرار خود دهند و داوطلبان نیز به رعایت قانون توجه ویژه‌ای داشته باشند.


آگاه‌سازی دقیق مردم از روند انتخابات موجب جلوگیری از تخلفات می‌شود
وی افزود: آگاه‌سازی دقیق مردم از روند انتخابات علاوه بر جذب مشارکت مردم در انتخابات، موجب جلوگیری از تخلفات خواسته و ناخواسته مردم و مجریان امر می‌شود.
چمنی ادامه داد: بی‌طرفی مجریان انتخابات و تعهد آنها به روند اجرایی از دیگر عوامل موثر برای جذب بیشتر مردم در انتخابات است.
وی همچنین تبیین جایگاه مردم در انتخابات گذشته را خواستار شد و گفت: مردم باید آگاه شوند که انتخابگر اصلی نظام آنها هستند.
چمنی با بیان اینکه چشم امید جنبش‌های اسلامی جهان به ایران اسلامی است، افزود: قدرتمندتر شدن نظام اسلامی در دفاع از آرمان‌های مقدس و مدیریت تحولات منطقه و پیروزی احزاب اسلامی در کشورهای خاورمیانه و همه و همه استکبار جهانی را بر آن داشته تا از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کند و به انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران به عنوان بستر مناسب برای تحقق اهدافش نگاه می‌کند.
وی ادامه داد: این انقلاب‌ها به تاسی از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران به وجود آمده و همزمانی آنها با انتخابات، ویژگی بارز این دوره از انتخابات است.
وی همچنین این موضوع را موجب سنگین‌تر شدن وظیفه مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.  
فرماندار تبریز گفت: انتخابات مرحله‌ای از ادای تکلیف هر ایرانی به انقلاب و آرمان‌های آن است و مردم ایران در طول دوران پس از انقلاب بارها نشان داده‌اند که از این اصول و آرمان‌ها دفاع می‌کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول