اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

شرایط وحدت صد در صدی فراهم است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط وحدت صد در صدی اصول‌گرایان در 90درصد حوزه‌ها فراهم است.

شرایط وحدت صد در صدی فراهم است
جواد کریمی قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: وحدت اصول‌گرایان بر پایه مبانی اصول‌گرایی و ارزشی، امری قابل دسترس بوده و تاکنون در 90درصد سطح کشور جمع‌بندی‌های نهایی و تحقق وحدت میان جبهه‌های اصول‌گرایی انجام شده است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی شرایط وحدت حداکثری میان جبهه‌های مختلف اصول‌گرایی در راستای انتخابات مجلس را فراهم عنوان کرد و افزود: با توجه به حضور چهره‌های شاخص و شناخته شده‌ اصول‌گرایان در عرصه انتخابات مجلس و همچنین اعلام موضع آشکار آنان، مشکل عمده‌ای بر سر راه وحدت اصول‌گرایان وجود ندارد.
وی ادامه داد: اختلافات و موانع موجود در جهت وحدت اصول‌گرایان تنها به مسائل جزئی و اختلاف نظرهای میان جبهه‌های اصول‌گرایی برمی‌گردد که با قرار گرفتن در زیر چتر جبهه متحد و راهنمایی‌ها و هدایت بزرگانی چون آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله مهدوی کنی، آیت‌الله علم‌الهدی، آیت‌الله طبسی و برخی دیگر از بزرگان و علما، فائق آمدن بر اختلاف نظرات جزئی امری سهل و در دسترس است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رابطه با ویژگی‌های نمایندگان اصول‌گرا اظهار داشت: التزام به ولایت، مبارزه با استکبار و روحیه فتنه‌ستیزی و همچنین جنبه‌های ظاهری از جمله ساده‌زیستی، وصل نبودن و نداشتن گرایش به کانون‌های قدرت و ثروت از اصول و اولویت‌هایی است که تمام جبهه‌‌های مختلف اصول‌گرایی و نامزدهای انتخاباتی این گروه به آن پایبند و معتقد هستند.
کریمی قدوسی ادامه داد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیداها و نامزدهای انتخابات روز به روز مواضع شفاف‌تری از خود را در برخورد با جریانات فتنه و انحراف بروز می‌دهند که این امر در زمینه رد و تأیید صلاحیت و همچنین انتخاب آنان مؤثر است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: آن دسته از کسانی که حضور پررنگ و اثرگذاری در جریانات فتنه و انحرافی داشته‌اند در عرصه انتخابات مجلس وارد نشده‌اند اما امکان وجود آن دسته از کاندیداهایی که گرایشات و تمایلاتی به آن جریانات داشته‌اند ممکن است.
وی در ادامه افزود: چنین افرادی  مورد رد صلاحیت برای حضور در انتخابات کشور قرار می‌گیرند و شناسایی آنها به طور کامل و دقیق ممکن بوده و زمینه هر گونه دخالت در امور انتخابات و کارشکنی توسط این گروه‌ها در این رابطه از میان رفته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انتخابات نهمین دوره مجلس را انتخاباتی پرشور پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: ملت ایران ملتی فهیم و بابصیرت است که درک صحیحی از شرایط و مسائل منطقه دارد که سبب همدلی و همراهی آن با دولت جهت حفظ اقتدار و استقلال کشور شده است.
کریمی قدوسی شرایط امروز جمهوری اسلامی را شرایط خاصی عنوان و پیش‌بینی کرد: ملت ایران با درک شرایط خاص منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و همچنین آگاهی از قصد دشمنان و بیگانگان جهت دخالت و کارشکنی در امور داخلی کشور، با بیش از 60درصد شرکت‌کننده در انتخابات حضور پیدا می‌کنند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول