اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سلامت انتخابات کهگیلویه و بویراحمد زبانزد خواهد بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوست و دشمن بداند که سلامت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان زبانزد خواهد بود.

سلامت انتخابات کهگیلویه و بویراحمد زبانزد خواهد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرتضی رهنما پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اهمیت انتخابات در نظام مردم‌سالار ایران اسلامی اظهار کرد: اکنون چشم همه کسانی که در دنیا به عنوان دوست و دشمن ما تلقی می‌شوند به این انتخابات دوخته شده است.
این مسئول عالی برگزاری انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دشمنان در این انتخابات به دنبال نقطه ضعف و دوستان نیز آرزوی برگزاری انتخاباتی پر شور را از ما دارند.
وی به سلامت این دوره از انتخابات در این استان اشاره کرد و گفت: انتخابات در ایران اسلامی همواره سالم بوده و در فتنه 88 قصد دشمن این بود که قداست این سلامت را زیر سئوال ببرد.
رهنما اضافه کرد: مسئولان عالی استانی و همه کسانی که در این انتخابات مسئولیت دارند به دنبال انتخاباتی باشکوه و با صلابت و از همه مهم‌تر سالم هستند که این سلامت در پایان زبانزد خواهد بود.
وی به ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام از داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان به نحو شایسته‌ای انجام گرفت که ترکیب ثبت‌نام‌شدگان از طیف‌ها و گروه‌های مختلف می‌باشد. 
رهنما ابراز داشت: مجریان، ناظران و مجموعه برگزارکنندگان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمال بی‌طرفی و بدون طرفداری از کاندیداها برای پیشبرد برنامه‌های زمانبندی شده انتخابات تلاش می‌کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتخابات 25 فرآیند دارد که از شروع ثبت‌نام کاندیداها، تشکیل هیئت‌های اجرایی، بررسی صلاحیت کاندیداها، رسیدگی به شکایات، اخذ رای، فرآیند تجمیع، شمارش، شکایات و بررسی آنها و در نهایت صدور اعتبارنامه و پایان انتخابات را شامل می‌شود.
رهنما یادآور شد: رایانه‌ای برگزار شدن 24 مرحله از مراحل 25 گانه انتخابات نهمین دور مجلس شورای اسلامی در همه شعب در دستور کار قرار دارد و تنها تمام فرآیند روز اخذ رای به صورت رایانه‌ای نیست.
رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مردم همیشه در صحنه این استان اطمینان خواهیم داد که با همه وجود انتخاباتی سالم و شایسته‌ در این استان برگزار کرده و در این حرکت بزرگ حفظ شئون نظام و حرمت انتخابات اولویت نخست مسئولان باشد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول