اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

قانونگرایی مهم‌ترین اصل انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت:‌ قانونگرایی، امانتداری و جلب مشارکت حداکثری مردم یکی از مهم‌ترین اصول انتخابات است.

قانونگرایی مهم‌ترین اصل انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده ظهر امروز در جلسه توجیهی فرمانداران و بخشداران حوزه انتخابیه بندرعباس، قشم، بندرخمیر، ابوموسی و حاجی‌آباد در خصوص انتخابات مجلس نهم با بیان اینکه انتخابات تعیین کننده سرنوشت یک ملت است، اظهار داشت: برگزار کنندگان انتخابات باید با همکاری و اتحاد با یکدیگر در راستای برگزاری مطلوب انتخابات حرکت کنند.
وی ادامه داد: قانونگرایی، امانتداری و جلب مشارکت حداکثری مردم یکی از مهم‌ترین اصول انتخابات است و برآیند برگزاری یک انتخابات مطلوب همراه با مشارکت بالای مردم، قانونگذاری مناسب در مجلس و اجرای عدالت خواهد بود.
فرماندار بندرعباس با اشاره به لزوم به کارگیری از نیروهای انسانی مناسب در برگزاری انتخابات، اضافه کرد: نیروهای برگزار کننده انتخابات باید با قوانین و دستورالعمل‌های انتخابات آشنایی کافی داشته باشند و اگر بتوانیم از نیروهای انسانی مناسب در برگزاری انتخابات استفاده کنیم قطعا نتیجه کار بهتر خواهد بود.
امینی‌زاده یکی از اصول برگزاری انتخابات مطلوب را وجود هماهنگی و تعامل میان نیروهای برگزار کننده دانست و بیان داشت: اگر ما بتوانیم هماهنگی و تعامل خوبی میان نیروهای برگزار کننده انتخابات ایجاد کنیم قطعا نتیجه کار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد بود و ما باید برای تحقق این حضور حداکثری مردم در انتخابات بسترسازی کنیم.
وی افزود: اطلاع رسانی به موقع و همچنین تبادل اخبار دقیق در هنگام برگزاری انتخابات یکی از مسائل بسیار مهم در این زمینه محسوب می‌شود که باید فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اخبار را به موقع به ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس اطلاع دهند.
فرماندار بندرعباس امانتداری از آرای مردم را مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات عنوان کرد و افزود: باید مجریان انتخابات به بهترین شکل ممکن از آرای مردم امانتداری کنند تا دشمنان نتوانند هیچ گونه سواستفاده‌ای از روند برگزاری انتخابات انجام دهند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول