اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

همه قومیت‌ها با اشتیاق در انتخابات حاضر می‌شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: همه قومیت‌ها در انتخابات پیش‌رو با اشتیاقی توام با احساس مسئولیت حضور پیدا می‌کنند.

همه قومیت‌ها با اشتیاق در انتخابات حاضر می‌شوند
مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میاندوآب با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی هم‌اکنون در آستانه برگزاری یک انتخابات باشکوه قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: در 12 اسفند ماه همه ایرانیان از هر طیف، قوم و نژادی برای انجام دادن این رسالت خود پای صندوق‌های رای می‌شتابند تا در سرنوشت چهار ساله کشورشان سهیم شوند.
وی تصریح کرد: در این آیین سیاسی و اجتماعی ترک در کنار کرد، کرد در کنار فارس همچنین سایر اقلیت‌های دینی و قومی برای انتخاب افرادی اصلح و توانمند به پای صندوق‌های رای‌ می‌شتابند به طوری که استنباط من این است که در آذربایجان غربی مانند سایر نقاط کشور در این روز بزرگ یک صحنه زیبا از هم‌زیستی مسالمت‌آمیز اقوام خلق خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: همه ایرانیان صرف نظر از قومیت، نژاد و زبانی که به آن تکلم می‌کنند به ایرانی بودن و در ایران زیستن به معنای واقعی کلمه بر خود می‌بالند بر این اساس برای عزت و اعتلای نام ایران اسلامی در همه انتخابات‌ها اعم از ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و سایر آیین‌های سیاسی و اجتماعی با احساس مسئولیت حضور پیدا می‌کنند.
وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی با وجودی که به طور فطری از یک نوع خط فکری جداگانه و سلایق متفاوت برخوردار هستند ولی در چنین روزهای حساسی با کنار گذاشتن اختلاف‌‌نظرها، یک دل و یک صدا برای سربلندی کشور عزیزمان تلاش می‌کنند.
عیسی‌زاده با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نحوه حضور ملت ما در این روز سرنوشت‌ساز چشم دوخته‌اند، ادامه داد: معاندان و غرض‌ورزان از هر فرصتی برای تبلیغات سوء علیه کشورمان در سطح جهان نهایت استفاده را می‌کنند بر این اساس باید با شرکت کردن در انتخابات این فرصت را از دشمن برای آغاز یاوه‌گویی سلب کنیم و دیگران را برای انجام دادن این تکلیف شرعی و قانونی بیش از پیش ترغیب کرده و برکات این حضور باید برای همگان برشمرده شود.
نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری ملت فقط در کشورهای برخوردار از حکومت مبتنی بر مردم‌‌سالاری به وقوع می‌پیوندد به طوری که به برکت پیروزی انقلاب در کشورمان با برگزاری انتخابات‌ امکان حضور مردم در اداره امور کشور اعم از سازندگی، فعالیت‌های فرهنگی و غیره فراهم شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول