اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

4 کارگروه در کمیته تبلیغات انتخابات بهاباد تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد از تشکیل چهار کارگروه در کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات بهاباد به منظور کمک به مشارکت حداکثری مردم خبر داد.

4 کارگروه در کمیته تبلیغات انتخابات بهاباد تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسین زینلی ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات نهمین دوره انتخابات مجلس در بهاباد به تشریح وظایف این کمیته پرداخت و اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود تا مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند و بتوانند با آگاهی و بصیرت، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.
وی با اشاره به توجه ویژه دشمنان به انتخابات پیش رو افزود: انتخابات مجلس نهم نخستین انتخابات بعد از فتنه سال 88 است و دشمنان می‌خواهند با تبلیغات وسیع و سیاه‌نمایی اوضاع جامعه و نیز پخش شایعات، حضور مردم در انتخابات را کاهش داده و بهره‌برداری‌های سیاسی و بین‌المللی خود را از آن داشته باشند.
مشاور فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه هر رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است، ادامه داد: همان‌طور که در کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها ستاد انتخابات تشکیل شده است، ستادهایی نیز ضد انتخابات ایران در سازمان‌های جاسوسی دشمنان تشکیل شده که حضور مردم در انتخابات را رصد کرده و برای کاهش حضور مردم توطئه‌چینی می‌کنند.
زینلی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل چهار کارگروه در کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات نهمین دوره انتخابات مجلس بهاباد برای ورود اقشار مختلف مردم در عرصه انتخابات و بصیرت‌بخشی به آنها خبر داد و خاطرنشان کرد: کارگروه‌های طلاب و روحانیون، دانش‌آموزی و فرهنگیان، دانشجویی و تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد از جمله کارگروه‌هایی هستند که کار خود را به زودی آغاز خواهند کرد.
وی همچنین از آماده‌سازی بیانات امام راحل، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و شهدا درباره انتخابات در قالب کلیپ، بروشور، پوستر و بنر خبر داد و خواستار همکاری همه ادارات و نهادهای شهرستان بهاباد برای فضاسازی مناسب تبلیغی در سطح شهرستان شد.
فرماندار بهاباد نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت انتخابات به ویژه انتخابات مجلس اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و قانون‌مداری از مباحث مورد تأکید مقام معظم رهبری است.
محمدرضا هدایی، اطلاع‌رسانی شایسته و صحیح به مردم را لازمه کار کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی دانست و تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بهاباد، فضاسازی شهر متناسب با انتخابات را خواستار شد و افزود: محل‌های ویژه تبلیغات در سطح شهر توسط شهرداری مشخص شود و کاندیداها پوسترهای انتخاباتی خود را در این محل‌ها نصب کنند.
هدایی تشکیل چند کارگروه در کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی را طرحی خوب و شایسته عنوان کرد و گفت: با تشکیل این کارگروه‌ها همه اقشار مختلف مردم درگیر امر انتخابات می‌شوند و مردم با آگاهی بیشتری می‌توانند کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.
وی همچنین از حاضران در جلسه خواست گزارشات خود در مورد تبلیغات غیرقانونی کاندیداها را به کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرستان برای ارسال به ستاد انتخابات استان ارائه کنند.
معاون فرماندار بهاباد نیز در این نشست بر آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه تأکید کرد و گفت: در شهرستان بهاباد 22 شعبه اخذ رای مستقر خواهد شد که از این تعداد 9 شعبه در بخش آسفیچ و 13 شعبه در شهر بهاباد و بخش مرکزی استقرار می‌یابد.
عباس کاظمیان در مورد ارتباط حضور مردم در انتخابات و پیشرفت جامعه خاطرنشان کرد: هر چه مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت بیشتری داشته باشند به همان میزان جامعه ما جامعه‌ای توسعه یافته‌تر خواهد بود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهاباد با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در انعکاس عملکرد دولت و تشویق مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب، تصریح کرد: روابط عمومی یعنی مرکزی که با مردم ارتباط برقرار می‌کند و می‌توان این طور تعبیر کرد که روابط عمومی پل ارتباطی بین مدیران و مردم است.
به گزارش فارس، از شهرستان بهاباد یک نماینده به طور مشترک با حوزه‌های انتخابیه بافق، ابرکوه، خاتم و مهریز راهی مجلس می‌شود.
هم‌اکنون کاظم فرهمند نماینده مردم این پنج شهرستان به عنوان یک حوزه انتخابیه در مجلس است.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول