اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت تاکید کرد

حفظ موضع بی‌طرفی دهیاران در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: دهیاران به عنوان نماینده دولت موضع بی‌طرفی خود در انتخابات را حفظ کنند.

حفظ موضع بی‌طرفی دهیاران در انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جلیل غفاری ظهر امروز در دیدار از کلاس آموزشی انتخاباتی دهیاران پلدشت اظهار داشت: مردم به ‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و از درایت و هوشیاری کافی برخوردارند تا بتوانند توطئه‌های دشمنان را شناسایی و در مقابله با آن در صحنه حاضر شوند.
وی افزود: مردم در طول بیش از سه دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و در زمان حاضر نیز با موقعیت‌شناسی و بصیرت خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری فعال و پرشور خواهند داشت و این حضور را در تاریخ به ثبت می‌رسانند.
غفاری با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اواخر امسال برگزار می‌شود، گفت: این انتخابات نسبت به انتخابات‌ سال‌های گذشته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که دشمن از تهدیدات و توطئه‌های خود علیه ایران و بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه دست بر نمی‌دارد.
این مسئول با اشاره به نقش مهم دهیاران در ارتقای سطح آگاهی مردم روستا تصریح کرد: دهیاران در روستاها به عنوان نماینده دولت و فرمانداری مشغول به خدمت هستند از این رو باید در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور به وظیفه شرعی و سیاسی خود در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشیدن به مردم تلاش کنند.
وی با تاکید بر عملکرد بی‌طرفانه دهیاران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیچ دهیاری حق ندارد به نفع یا ضرر نامزدهای انتخاباتی وارد عمل شود بلکه باید به عنوان نماینده دولت موضع بی‌طرفی خود را حفظ کند.
غفاری با بیان اینکه دهیاران بازوان قدرتمند در اجرای هر چه بهتر و باشکوه انتخابات هستند، اضافه کرد: دهیاران باید کوچک‌ترین فعالیت کاندیداها در روستای خود و برگزاری مجالس تبلیغاتی یا دعوت از روستاییان برای شرکت در محافل را به فرمانداری گزارش دهند.
فرماندار شهرستان پلدشت با تاکید بر مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای خاطرنشان کرد: دهیاران باید نسبت به مسائل و اتفاقات منطقه بی‌تفاوت نبوده و به مسائل سیاسی و اجتماعی شهرستان آگاهی کافی داشته باشند و در راستای رفع مشکلات روستاییان تلاش کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول