اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی خبر داد

بهره‌برداری از 10 طرح فرهنگی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: 10 طرح فرهنگی و آموزشی تا پایان امسال در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از 10 طرح فرهنگی در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ظهری پیش از ظهر امروز در بازدید از دانشگاه پیام نور چالدران اظهار داشت: توسعه فضای آموزشی و آزمایشگاهی در دانشگاه‌های پیام نور استان یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های ماست چرا که توسعه این فضاها تاثیر عمده‌ای در کیفی‌سازی آموزش دارد.
وی در ادامه از 10 طرح فرهنگی و آموزشی در استان خبر داد و افزود: از این تعداد شش طرح عمرانی شامل  سالن ورزشی دانشگاه پیام نور ارومیه و خوی، ساختمان آموزشی شهرهای خوی، مهاباد و اشنویه و ساختمان فرهنگی در شهر ماکو در دهه فجر امسال به بهر‌ه‌برداری می‌رسند.
ظهری از اجرای 14 طرح عمرانی دیگر در مناطق مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود و در زمان حاضر این پروژه‌ها به طور متوسط از 75 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.
وی با اشاره به راه‌اندازی مقاطع تحصیلی تکمیلی در دانشگاه‌های پیام نور استان ادامه داد: در حال حاضر مقدمات راه‌اندازی مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه پیام نور استان فراهم شده و با اخذ مجوزهای لازم در رشته‌های علوم تربیتی، شیمی، فیزیک، جغرافیا و ادبیات فارسی از سال آینده دانشجو می‌پذیرد.
این مسئول بیان کرد: ایجاد مرکز تحصیلات تکمیلی در استان و پاسخگویی به نیاز فارغ‌التحصیلان دوره‌های دانشگاهی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، ایجاد ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه پیام نور، تصویب اعتبار ویژه برای تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های تخصصی موجود در استان از پروژه‌های دیگری است که در استان در دست اجراست.
وی اضافه کرد: ایجاد پارک علم و فناآوری در قطب‌های اصلی استان نیز در دانشگاه پیام نور اجرا می‌شود که با اجرای آن می‌توان شاهد فعالیت فارغ‌التحصیلان در این پارک‌ها بود.
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت آموزشی در دانشگاه پیام نور چالدران گفت: در حال حاضر بیش از یک‌هزار دانشجو با حضور 50 مدرس دانشگاه در این مرکز آموزشی مشغول به تحصیل هستند و سالانه 20 درصد بر تعداد دانشجویان افزوده می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول