اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال

2 طرح عمرانی در آبسرد به بهره‏برداری می‏‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار آبسرد از افتتاح و راه‏اندازی دو پروژه عمرانی همزمان با سالروز گرامیداشت دهه مبارکه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در این شهر خبر داد.

2 طرح عمرانی در آبسرد به بهره‏برداری می‏‌رسد
عبدالله متولی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: ایران اسلامی هر ساله با آغاز دهه مبارکه فجر شاهد راه‏اندازی پروژه‏هایی در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم است.
وی ادامه داد: شهر و شهرداری آبسرد نیز با حمایت‏های بی‏دریغ مردم، شورای اسلامی شهر، مسئولان شهرستانی و مدیران استانی از قطار گشایش طرح‏های عمرانی و خدماتی جا نمی‏ماند.
متولی با اشاره به طرح‏های عمرانی قابل گشایش در دهه مبارکه فجر امسال خاطر نشان کرد: دو طرح عمرانی در برنامه‏های افتتاحیه دهه فجر امسال آبسرد قرار دارد.
شهردار آبسرد تصریح کرد: گلخانه مکانیزه شهرداری یکی از این طرح‏های عمرانی است که می‏توان در سایه بهره‏برداری از آن فضای سبزی زیبا و مملو از شادابی را به مردم شریف، ولایی و شهیدپرور آبسرد هدیه کرد.
وی اضافه کرد: این پروژه عمرانی ـ خدماتی در فضایی بالغ بر 4 هزار و 850 مترمربع عرصه و 3 هزار و 200 مترمربع زیربنا احداث شده است.
متولی با اشاره به میزان اعتبار اختصاصی به طرح گلخانه مکانیزه شهرداری آبسرد اظهار کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیون ریال آماده خدمات‏رسانی به مردم است.
شهردار آبسرد در زمینه دیگر طرح‏های عمرانی این نهاد، گفت: علاوه بر این ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی آبسرد نیز در دهه فجر امسال راه‏اندازی می‏شود.
وی تصریح کرد: این مرکز دانشگاهی با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 300 میلیون ریال در مساحتی بالغ بر 430 مترمربع و دارای شش کلاس درس و اتاق اساتید به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره‏برداری می‏رسد.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول