اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بروجن خبر داد

پیشرفت 45 درصدی پروژه‌‎های عمرانی بروجن

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن از پیشرفت 45 درصدی پروژه‌‎های عمرانی این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

پیشرفت 45 درصدی پروژه‌‎های عمرانی بروجن
فتاح کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 255 پروژه عمرانی در این شهرستان در دست اجراست.
وی با اشاره به میزان اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای این استان در سال‌جاری، گفت: در سال‌جاری بیش از 120 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارائی و سرمایه‌ای این استان برای ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی به بروجن تخصیص داده شد.
کرمی خاطرنشان کرد: تاکنون افزون بر 50 درصد از این مبلغ در راستای اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته است.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به پروژه‌های عمرانی این شهرستان، گفت: ساخت اورژانس جدید سفیددشت، ساخت درمانگاه موس بن جعفر بروجن، ساخت مرکز پزشک قانونی شهرستان، تکمیل فرهنگ‌سراهای گندمان و فرادنبه از مهم‌ترین پروژه‌های سال 90 این شهرستان است.
وی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان تأکید کرد و گفت: ارتقای شاخص‌های توسعه شهری و روستایی، توسعه اشتغال با بهره‌گیری از بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذار، حذف سرمایه‌گذاری‌های مجدد و جلوگیری از موازی کاری و توجه ویژه به زیرساخت‌های اصلی به امور شهری و روستایی از جمله مهم‌ترین رویکردهای سال جاری است.
کرمی تصریح کرد: برهمین اساس لازم است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی موضوع نظارت و ارسال گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند و هیچ پروژه‌ای را به خاطر مشکلات اجتماعی تعطیل نکنند.
فرماندار شهرستان بروجن در ادامه از تحقق 90 درصدی تعهد اشتغال صندوق مهر امام رضا(ع) در این شهرستان در سال‌جاری خبر داد و گفت: امسال بیش از 800 میلیارد ریال اعتبار به صندوق مهر امام رضا(ع) برای ایجاد اشتغال اختصاص داده شده که تاکنون بیش از 3 میلیارد ریال آن جذب شده است.
کرمی افزود: این میزان تسهیلات در زمینه‌های کشاورزی، مکانیزاسیون کشاورزی، طرح‌های تکمیلی و صنایع دستی کشاورزی بوده است که به متقاضیان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: اشتغال که سرمایه‌گذاری اصلی‌ترین عنصر و مؤلفه به وجود آورنده آن است، باید بر مبانی علمی و جهت‌گیری‌های درست و واقعی مبتنی باشد.
کرمی با تاکید بر همگرایی و همراهی دستگاه‌های مختلف اقتصادی در راستای تحقق فرصت‌های اشتغال، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های مختلف تحقق این وعده از طریق استفاده از توان بخش مردمی انجام گرفته است و در آینده نزدیک شاهد تحقق 100 درصدی اشتغال ایجاد شده خواهیم بود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول