اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب استان‌های بانک شهر خبر داد

پرداخت تسهیلات به بدهکاران شهرداری‌ها توسط بانک شهر

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب استان‌های بانک شهر از پرداخت تسهیلات ویژه با بازپرداخت میان‌مدت به بدهکاران شهرداری‌ها توسط بانک‌های شهر خبر داد.

پرداخت تسهیلات به بدهکاران شهرداری‌ها توسط بانک شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان سیدابوالقاسم سجودی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین شعبه بانک شهر این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان شهری در خیابان امیرکبیر این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: این بانک می‌تواند بخش عمده‌ای از اعتبارات مورد نیاز برای شهرداری‌ها را و حل مشکلات جدی آنها در تأمین نقدینگی و سرمایه در اجرای طرح‌های عمرانی فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت درآمدهای معمول و جاری شهرداری‌ها پاسخگوی برآوردن هزینه‌های آنها نیست افزود: راه‌اندازی بانک شهر برای تأمین اعتبارات کلان محسوس‌تر و اجتناب‌ناپذیر شهرداری‌ها در رفع نیازها و اجرای طرح‌های عمرانی آنها ضروری است.
مدیر امور شعب استان‌های بانک شهر تصریح کرد: بانک شهر این شهرستان پنجاه و نهمین شعبه شهرستان و صد و بیست و ششمین شعبه بانک شهر است که از سه، چهار ماه پیش فعالیت ساخت و روند تکمیلی خود را آغاز کرده است.
وی اضافه کرد: در بانک شهر مشتریان هدف ما شهرداری‌ها و پیمانکاران هستند و به‌عنوان بانک خصوصی در چارچوب ضوابط بانک مرکزی به فعالیت می‌پردازند.
سجودی خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های این بانک، صرف و تخصیص منابعی است که در هر شهر پس از کسب الزامات قانونی تنها در خود آن منطقه و در بخش‌های مختلف عمرانی به اجرا گذاشته می‌شود که این امر مطمئناً می‌تواند زمینه‌ساز توسعه عمران و آبادانی مناطق مختلف شهر را فراهم کند.
وی اضافه کرد: تعامل و حمایت مراوده‌های مردم شهرستان در بانک شهر نیز به مراتب می‌تواند موجب بازگرداندن منافع و سرمایه‌های این بانک در مناطق خودشان باشد.
مدیر امور شعب استان‌های بانک شهر با بیان اینکه در این راستا در تکمیل و روند اجرای پروژه‌ها، پیمانکاران نیز می‌توانند توسط این بانک طبق ضوابط، تسهیلات دریافت کنند گفت: یکی دیگر از خدمات ویژه‌ای که این بانک را نسبت به سایر بانک‌های کشور متمایز می‌کند این است که به افراد بدهکار به شهرداری‌ها، تسهیلات پرداخت کرده که بدهی خود را نقدی بپردازند و در این خصوص با بازپرداخت میان‌مدت اقساط خود را به بانک شهر نیز ارائه دهند.
وی همچنین عنوان کرد: امیدواریم این حرکت، گامی مثبت در عمران و آبادی مضاعف شهرستان آبادان باشد.
سجودی در پایان نیز گفت: آرزوی ما خدمت‌رسانی به مردم همه شهرهای کشور ایران اسلامی است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول