اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دستگاه‌های اجرایی بدهی شهرداری‌ها را بپردازند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستگاه‌های اجرایی این استان را ملزم کرد تا هر چه سریع‌تر بدهی شهرداری‌ها را بپردازند.

دستگاه‌های اجرایی بدهی شهرداری‌ها را بپردازند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد عصر امروز در نشست با شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی این استان گفت: دفتر فنی استانداری برای هر متر مربع حفاری، برآورد ریالی را انجام می‌دهد و شرکت‌های حفار، آب و فاضلاب، مخابرات و گاز برای ترمیم باید طبق آن به شهرداری‌ها هزینه پرداخت کنند. 
وی افزود: برای رونق کار، همه دستگاه‌های اجرایی استان ملزم شده‌اند تا معوقه‌ها و بدهی خود را به شرکت‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها بپردازند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شرکت‌های خدمات‌رسان هم باید طبق برآورد، هزینه حفاری‌هایی که در سطح خیابان‌ها انجام می‌دهند را به شهرداری پرداخت کنند و یا با توافق شهرداری آن را به پیمانکار واگذار کنند.
نیکزاد به شرکت‌های حفاری نیز توصیه کرد: حفاری‌ها طوری انجام شود که هزینه سرباری برای شهرداری‌ها ایجاد نکند و به گونه‌ای ترمیم شوند که به شکل و زیبایی شهر و کیفیت سطح خیابان‌ها آسیب نرساند. 
وی نسبت به درآمد‌زایی شهرداران، رعایت حریم‌ها در ساخت و سازها و اصول شهرسازی، احداث پارک‌ها و فضای سبز نیز تاکید کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حوزه معاون عمرانی را ملزم کرد تا برای افق 1404، برنامه پنج ساله پنجم و برش دو ساله دولت دهم برنامه نوسازی بافت‌های فرسوده شهرهای استان را طراحی و منحنی و نمودار زمانبندی برای اجرای آن را ترسیم کند.
 نیکزاد کل اعتبار امسال شهرداری‌های استان را 580 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این مبلغ 350 میلیارد ریال آن عمرانی و 230 میلیارد ریال هم جاری است.
 در این نشست شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها مشکلات حوزه فعالیت خود را مطرح کردند.
انتهای پیام/ک30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول