اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال آینده

نانوایی‌های خراسان رضوی ملزم به اخذ گواهینامه آموزش مهارت هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه پنج از الزام اخذ گواهینامه آموزش مهارت نانوایی‌های خراسان رضوی از سال آینده خبر داد.

نانوایی‌های خراسان رضوی ملزم به اخذ گواهینامه آموزش مهارت هستند
به گزارش خبر گزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد بدیعی در دیدار با فرماندار شهرستان فریمان اظهار داشت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در یک سال اخیر، به برخی از اقدامات این شرکت هم‌چون اجرای نقشه راه بهبود کیفیت نان کمک شایانی کرد. 
وی افزود: در این راستا کارگروهی با حضور دستگاه‌های متولی امور گندم، آرد و نان هم‌چون استانداری خراسان رضوی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان بهداشت و درمان و آموزش علوم پزشکی و دیگر نهادهای تحقیقاتی تشکیل شده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه پنج افزود: در سال‌جاری برنامه‌هایی توسط دستگاه‌های عضو کارگروه مذکور در دست اجرا است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ترویج و توزیع بیش از شش نوع بذر مرغوب توسط سازمان جهاد کشاورزی در بین کشاورزان استان، اجرای طرح نوسازی و بهسازی نانوایی‌ها، آموزش مهارت نانوایی جهت کارگران این واحدهای صنفی با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان و نیز تبلیغ و فرهنگ‌سازی مصرف نان‌های سبوسدار توسط این شرکت اشاره کرد.
بدیعی در تشریح مبحث آموزش نانوایان استان اضافه کرد: امر آموزش نانوایان از سال گذشته آغاز و با آموزش رایگان بیش از سک هزار و 500 نفر از کارگران شاغل در نانوایی‌های استان انجام شده که از این میان سهم فریمان بیش از 137 نفر بوده است و این امر کماکان ادامه دارد.
وی افزود: با توجه به ضرورت مهارت‌افزایی کارکنان در رشته‌های مختلف شغلی نانوایی و الزام در دارا بودن گواهینامه مهارت از سال آینده در کنار گواهی بهداشت و پروانه کسب، این دوره‌های آموزشی تا سه ماه دیگر تمدید شده است.
بدیعی در ادامه از تمهیدات اتخاذ شده جهت ارتقای کیفیت نان استان از طریق اختلاط گندم‌های وارداتی به استان از سایر استان‌های کشور با گندم‌های محلی موجود در مراکز ذخیره‌سازی این شرکت خبر داد و آن را به عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه پنج ارزیابی کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول