اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان:

آماده صدور مجوز برای نانوایی در شهرک‌های تازه تاسیس هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه نانوایان زنجان از فعالیت 540 واحد نانوایی دارای مجوز در این استان خبر داد و گفت: اتحادیه نانوایان آمادگی دارد برای افرادی که خواستار راه‌اندازی واحد نانوایی جدید در شهرک‌های تازه تاسیس هستند، مجوز صادر کند.

آماده صدور مجوز برای نانوایی در شهرک‌های تازه تاسیس هستیم
رحمان قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از آغاز سال‌جاری کیفیت نان تولیدی در زنجان ارتقا یافته است.
وی با بیان اینکه به نانوایی‌های بدون مجوز در زنجان اخطاریه داده شده، ادامه داد: از تیر ماه سال‌جاری 22 واحد نانوایی بدون مجوز پلمب شده‌ است.
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان همچنین از جمع‌آوری شش واحد نانوایی در زنجان خبر داد و گفت: این نانوایی‌ها به علت عدم فروش نان و تراکم نانوایی‌ها، اقدام به تعطیلی نانوایی خود کرده‌اند.
قنبری با اشاره به تراکم نانوایی‌ها در زنجان یادآور شد: در حال حاضر به ازای هر 800 نفر یک نانوایی در زنجان وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در برخی از خیابان‌های زنجان پنج تا شش واحد نانوایی وجود دارد که همین موضوع موجب شده نانوایان اقدام به جمع‌آوری نانوایی‌های خود کنند.
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با اشاره به برخی از مشکلات نانوایان اضافه کرد: هزینه‌های مصرفی نانوایی‌ها و همچنین دستمزد بالای کارگران از جمله مواردی است که موجب جمع‌آوری نانوایی‌ها توسط متصدیان می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در برخی از شهرک‌های تازه تاسیس نانوایی وجود نداشته و یا تراکم آن کم است، ادامه داد: نانوایان در صورت تمایل می‌توانند، واحد نانوایی خود را به این شهرک‌ها انتقال دهند.
قنبری همچنین یادآور شد: اتحادیه نانوایان آمادگی صدور مجوز برای افرادی که خواستار راه‌اندازی واحد نانوایی جدید در شهرک‌های تازه تاسیس هستند را نیز دارد.
وی اظهار داشت: صدور مجوز برای راه‌اندازی نانوایی‌های جدید با تصمیم کار گروه تخصصی متشکل از اتحادیه نانوایان، نماینده مجمع امور صنفی و همچنین فرمانداری صورت می‌گیرد.
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه لزوم تاسیس راه‌اندازی واحد نانوایی جدید با تصمیم کارگروه مذکور صادر می‌شود، ادامه داد: اتحادیه و مسئولان قصد صدور مجوز بدون بررسی نیازهای منطقه را ندارند و در تلاش هستند، صدور مجوز برای شهرکی صورت گیرد که آن منطقه نیاز دارد.
وی با بیان اینکه از آغاز تیر سال‌جاری فقط دو مجوز نانوایی سنتی در زنجان صادر شده یادآور شد: در زمینه صدور مجوز نانوایی‌های صنعتی نیز یک واحد نانوایی صنعتی در شهرک کارمندان زنجان در حال تاسیس است.
قنبری اذعان داشت: همچنین دو واحد نانوایی نیمه صنعتی نیز در زنجان در حال تاسیس است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از نانوایان زنجانی اقدام به تهیه آرد مصرفی از سایر استان‌ها می‌کنند، ادامه داد: مسئولان ذی‌ربط در حال رسیدگی به این موضوع هستند، چرا که در برخی از موارد به علت نامطلوب بودن کیفیت آرد، کیفیت نان نیز کاهش پیدا می‌کند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول