اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره بازرگانی شهرستان سراب اعلام کرد:

تعطیلی 20 واحد نانوایی در سراب به دلیل عدم امکان رقابت

خبرگزاری فارس: با آغاز قانون هدفمندسازی یارانه‌ها 20 واحد نانوایی در شهرستان سراب به دلیل عدم امکان رقابت از لحاظ کیفی از گردونه خارج و تعطیل شده‌اند.

تعطیلی 20 واحد نانوایی در سراب به دلیل عدم امکان رقابت
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، پیش از ظهر امروز  نخستین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان سراب با حضور اعضا در محل سالن کنفرانس اداره بازرگانی شهرستان سراب تشکیل شد.
داود رفیقی مدیر اداره بازرگانی شهرستان سراب در این جلسه اظهار داشت: از آغاز قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تعداد 20 واحد نانوایی در شهرستان سراب به دلیل عدم امکان رقابت از لحاظ کیفی از گردونه خارج و تعطیل شده‌اند و در مقابل برای تعداد هشت واحد نانوایی جدید از سوی اتحادیه مربوطه پروانه کسب صادر شده است.
وی در ادامه سخنان خود ضمن طرح تصمیمات ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها موضوع جلسات مورخ 29/6/90 و 11/7/90 در خصوص برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مربوط به گندم آرد و نان همچنین واگذاری مسئولیت نظارت بر عملکرد نانوایان در اجرای ماده 110 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران به وزارت بازرگانی و سیاست‌های کلی اصلاح الگوی مصرف مطالبی را بیان داشت.
مدیر اداره بازرگانی شهرستان سراب به بازدید بازرسان اداره بازرگانی شهرستان سراب از 136 واحد نانوایی در شهرهای سراب و مهربان از اواخر آبان‌ماه خبر داد و افزود: از اواخر آبان‌ماه سال ‌جاری بازرسان اداره بازرگانی شهرستان سراب از 136 واحد نانوایی در شهرهای سراب و مهربان بازرسی کرده و در نوبت اول به کلیه نانوایان برای رعایت موارد قانونی تذکر داده‌اند.
وی تصریح کرد: از آغاز مرحله دوم بازرسی‌ها پرونده تعداد هفت واحد نانوایی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان احاله شده است.
رفیقی، یکی از اهداف مهم اصلاح قیمت‌های آرد و نان را ایجاد فضای رقابتی و ارتقای کیفی نان عنوان کرد و ادامه داد: با عنایت به اینکه از اهداف مهم اصلاح قیمت‌های آرد و نان ایجاد فضای رقابتی و ارتقای کیفیت نان موردنظر بوده است از این رو کلیه نانوایان موظف به رعایت وزن چانه‌ها بوده و در زمینه ارتقا کیفیت نان باید تلاش کنند ضمن آنکه در این زمینه با هماهنگی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان، کلاس‌های آموزش برای نانوایان برگزار شده است.
وی، ارتقا سطح بهداشت فردی و بهداشت عمومی مکان نانوایان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: اکیپ‌های مشترک در قالب نمایندگان شبکه بهداشت و درمان و اداره بازرگانی در این خصوص اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.
مدیر اداره بازرگانی شهرستان سراب، بازدید اکیپ‌های مشترک بازرگانی، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان از کارخانجات تولیدی آرد و نان شهرستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اکیپ‌های مشترک در قالب نمایندگان بازرگانی، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان از کارخانجات تولیدی آرد و نان شهرستان در زمینه کیفیت گندم و آرد استحصالی بازرسی و گزارش‌های لازم را به کارگروه آرد و نان شهرستان ارائه خواهند کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول