اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان خبر داد

ارزیابی 700 نانوایی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به ارزیابی 700 نانوایی در استان زنجان توسط شرکت غله گفت: بعد از هدفمندی یارانه‌ها نظارت مردم بر کیفیت نان‌های تولیدی جایگزین ارگان‌ها و سازمان‌های بازرسی دولتی شده است.

ارزیابی 700 نانوایی در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر کیفیت نان توسط مردم ارزیابی می‌شود، اظهار داشت: مردم با تفکیک شهرستانی با ارسال پیامک اقدام به دادن نمره به خبازی‌ها برای کیفیت تولید نان می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه مردم با دادن نمره از طریق پیامک اقدام به ارزیابی عملکرد 700 خبازی در سطح استان زنجان کرده‌اند، افزود: مردم می‌توانند با ارسال نمراتی بین صفر تا 20 به شماره پیامک 30001518 اقدام به ارزیابی عملکرد نانوایان کنند.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به رتبه بندی صورت گرفته برای نانوایان استان زنجان تصریح کرد: از بین 10 نانوایی برتر استان پنج نانوایی در طارم، دو نانوایی از خدابنده، دو نانوایی در زنجان و یک نانوایی هم در ابهر بوده است.
وی از برگزیده شدن یک خباز طارمی به عنوان نانوایی برتر کشوری خبر داد و گفت: این نانوای طارمی در بین 60 هزار نانوای ارزیابی شده در سامانه سکنی برگزیده شده است.
خالقی تاکید کرد: بعد از هدفمندی یارانه‌ها نظارت مردم بر کیفیت نان‌های تولیدی جایگزین ارگان‌ها و سازمان‌های بازرسی دولتی شده است.
وی به وجود آمدن رقابت بین کارخانه‌ها برای تولید آرد و همچنین خبازی‌ها برای تولید نان با کیفیت را از محاسن شرایط جدید پس از هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به تحقیقات انجام شده توسط سازمان غله تاکید کرد: استان زنجان با کسب 21.5 درصد بالاترین نرخ رشد کیفی را در سطح کشور به دست آورده است.
وی با بیان اینکه اغلب خبازان فعال در سطح کشور تربیت یافته استان زنجان هستند، گفت: کسب بالاترین نرخ رشد کیفی نان توسط نانوایان استان زنجان دور از انتظار نبوده است.
خالقی بر تلاش برای رشد روزافزون ارتقای کیفی نان تولیدی در استان زنجان تاکید کرد و افزود: این کار با اعطای تسهیلات برای تجهیز نانوایی‌ها و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی امکان‌پذیر است.
وی با اشاره به اینکه استان زنجان بیشتر از سقف تعهدات خود دوره‌های آموزشی برای خبازان برگزار کرده است، ادامه داد: 113 درصد از تسهیلات ابلاغ شده نیز توسط نانوایان فعال زنجان برای نوسازی خطوط تولید و همچنین تجهیز اماکن جذب شده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول