اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها

150 واحد تولیدی سنتی تهران صنعتی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران از تبدیل سامانه‏های 150 واحد تولیدی محصولات کشاورزی سنتی این استان به صنعتی با اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها خبر داد.

150 واحد تولیدی سنتی تهران صنعتی شد
سیدمحمد موسوی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: تبدیل واحدهای تولیدی سنتی به صنعتی، موجب افزایش بهره‏وری تولید، استفاده صحیح از حامل‏های انرژی و کاهش بهای تمام شده محصولات می‌شود.
وی ادامه داد: مجموعه خدوم و ولایی جهاد کشاورزی استان تهران علاوه بر این، موفق به بهبود سامانه‏های گرمایشی، فناوری تولید و مکانیزاسیون 306 واحد تولیدی شد.
موسوی اضافه کرد: این امر مهم در خصوص مراکزی تولیدی نظیر مرغداری، دامداری، پرورش قارچ، گلخانه و پرورش ماهی صورت گرفته است.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران از تغییر نوع سوخت در 931 واحد تولیدی خبر داد و افزود: جهادگران عرصه کشاورزی استان تهران موفق به تغییر نوع سوخت مصرفی 931 واحد تولید محصولات زراعی از نفت گاز به گاز طبیعی شدند.
وی تصریح کرد: این مهم در انعقاد مبادله‏نامه‏ای بین جهاد کشاورزی و شرکت گاز استان تهران و مساعدت‏های این دو نهاد خدوم صورت گرفت.
موسوی پیرامون مزایای این تغییر در استفاده از نوع سوخت خاطر نشان کرد: مصرف نفت گاز در یک دوره تولید در واحدی گلخانه‏ای، هزینه‏ای بالغ بر 70 تا 85 میلیون تومان را به دنبال دارد.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: اما تبدیل سامانه‏های مصرف سوخت از نفت گاز به گاز طبیعی این هزینه‏ها را بین 10 تا 15 میلیون تومان کاهش می‏دهد.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول