اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

پشتیبانی تحقیقات کاربردی سبب توسعه پایدار کشاورزی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان پشتیبانی تحقیقات کاربردی، ترویج و آموزش را سبب توسعه پایدار کشاورزی عنوان کرد.

پشتیبانی تحقیقات کاربردی سبب توسعه پایدار کشاورزی می‌شود
 ابراهیم حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مهم‌ترین اولویت وزارت جهاد کشاورزی را آموزش ذکر کرد و اظهار داشت: توسعه پایدار کشاورزی از طریق آموزش، ترویج و با پشتیبانی تحقیقات کاربردی امکان‌پذیر و تحقق خواهد یافت.
وی تصریح کرد: رسالت والای آموزش بر کسی پوشیده نیست و ضامن توسعه پایدار در کشاورزی و دامپروری و دیگر صنایع مرتبط با آن است.
وی اهداف اصلی آموزش کشاورزی را توانمندسازی بهره‌برداران کشاورزی، تربیت نیروی انسانی جوان از طریق آموزش‌های متوسطه و علمی کاربردی، اعتلای سطح فرهنگ و دانش عمومی، توسعه آموزش‌های کشاورزی در مقطع متوسطه و افزایش بهره‌وری منابع عنوان کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: امروز اگر فعالیت کشاورزی با دانش روز و مکانیزه صورت بگیرد شاهد افزایش چشمگیری در تولید خواهیم بود.
حسن‌نژاد یکی از ماموریت‌های مهم مراکز آموزش را حرکت در راستای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر ایجاد مهارت و کارآفرینی و کمک به توسعه اشتغال جوانان در قالب ایجاد سایت‌های یادگیری و یاددهی عنوان کرد.
وی بر همکاری کشاورزان با کارشناسان بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود:برگزاری کلاس‌های آموزشی مهم‌ترین راهکار در افزایش تولید است، لذا باید به این مهم توجه اساسی شود.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول