اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد

شارژ سهمیه سوخت 3ماهه چهارم بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: سهمیه سوخت 3ماهه چهارم بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی سارژ شد.

شارژ سهمیه سوخت 3ماهه چهارم بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی، مسعود محمدیان در جلسه هدفمندسازی یارانه‌ها در جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه سامانه www.agri.niopdc.ir به منظور جمع‌آوری اطلاعات مربوط به ادوات و تجهیزات مصرف‌کننده سوخت در بخش مصرف‌کنندگان جزءکشاورزی ایجاد شده، اظهار داشت: در حال حاضر پیرو ابلاغیه دولت، مصرف‌کنندگان جزء بخش کشاورزی باید به منظور جمع‌آوری اطلاعات وسایل، ادوات و مصارف سوخت مایع خود در سامانه "شناسایی اطلاعات مصرف‌کنندگان جزء بخش کشاورزی" ثبت‌نام کنند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در صورت عدم ثبت‌نام، از تحویل و تایید سوخت خودداری می‌شود. 
وی با بیان اینکه به مدیریت‌های جهادکشاورزی کلیه شهرستان‌ها اعلام شده که ملاک تحویل سوخت به بخش کشاورزی تنها ثبت‌نام در سامانه اینترنتی است، افزود: بهره‌برداران کلیه ادوات یا تاسیسات مصرف‌کننده سوخت که در زمینه فعالیت‌های تولیدی مصرف‌کنندگان جزء بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد همچون ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، شناورهای صیادی و شیلات، مرغداری و سایر ماکیان، واحدهای تولیدی گلخانه‌ای، موتور پمپ‌های آب کشاورزی، دامداری، واحدهای پرورش ماهی و آبزیان و واحدهای پرورش قارچ و کمپوست که خواهان سوخت هستند حتما باید قبلا نسبت به ثبت‌نام در سامانه مذکور اقدام کرده باشند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه مصرف‌کنندگان جزءکه در یک دوره سه ماهه، مصرف سوخت آنها کمتر از 6 هزار لیتر است،سوخت برای آنها به صورت سه ماه تایید و تحویل می‌شود، اظهار داشت: مصرف‌کنندگانی که همچون مرغداری‌ها و گلخانه‌ها در یک دوره سه ماهه، مصرف سوخت آنها بیشتر از 6 هزار لیتر است، سوخت آنها به صورت ماهانه تایید و تحویل می‌شود. 
محمدیان با اشاره به اینکه اطلاعات از طریق مدیریت‌های جهادکشاورزی در شهرستان‌ها و کمیته‌های بازدیدکننده باید مورد بررسی قرار گیرد، گفت: ادوات و تاسیسات ثبت شده در سامانه به صورت حضوری توسط کمیته‌ای مورد بررسی قرار گرفته و مورد راست‌آزمایی و صحت‌سنجی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه اختصاص سهمیه سوخت به ادوات و تاسیسات تایید شده از طریق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صورت می‌پذیرد ،به شارژ سهمیه سوخت سه ماهه چهارم بخش کشاورزی استان اشاره کرده و ادامه داد: بهره‌برداران برای طرح هرگونه پرسش و رفع مشکل در رابطه با سهمیه سوخت به ستادهای مستقر در مدیریت‌های جهادکشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کنند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اولویت توزیع سهمیه سوخت بخش کشاورزی با واحدهای تولیدی مرغداری و گلخانه است، از مدیران شهرستان خواست از صدور هرگونه حواله بیش از سه ماه خودداری کنند.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول