اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین گروه مشاوران نظامی رهبر معظم انقلاب:

سرباز امام زمان(عج) در تبعیت از رهبری درنگ نمی‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین گروه مشاوران نظامی رهبر معظم انقلاب گفت: سرباز امام زمان(عج) بر انجام آموزه‌های دینی و اطاعت از ولی فقیه لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

سرباز امام زمان(عج) در تبعیت از رهبری درنگ نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه آینده روشن، ناصر آراسته اظهار کرد: اگر مردم بصیرت دینی و شعور سیاسی نداشته باشند، حماسه‌هایی همچون نهم دی ماه تحقق پیدا نخواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: عمق بصیرت مردم به این است که تدبیر و نیت اعلام نشده رهبرشان را به خوبی اجرا کرده و منویات ولی فقیه را با آگاهی و هوشیاری بی‌نظیر به منصه ظهور رساندند و صحنه‌هایی ناب از ارتباط مستحکم رهبر و ملت را به نمایش گذاشتند.
جانشین گروه مشاوران نظامی فرمانده کل نیروهای مسلح گفت: من معتقدم که بصیرترین و آگاه‌ترین ملت از نظر دینی و سیاسی، مردم غیور ایران اسلامی هستند که تجلی آن را بارها مشاهده کرده‌ایم.
وی همچنین درباره نقش بصیرت مردم در زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) اظهار کرد: ملت ایران اگر فرمایشات مقام معظم رهبری برای ایجاد یک تمدن شکوهمند اسلامی در کشورمان و الگو بودن برای دیگر ملت‌ها را مورد توجه قرار داده و با جدیت پیگیری کنند، در حقیقت زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) خواهند بود.
آراسته در ادامه افزود: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشکیل دادند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بنیانگذار تمدن شکوهمند اسلامی در جهان هستند که این تمدن به دست مردم بصیر شکل خواهد گرفت و امیدواریم زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم بیاورد.
جانشین گروه مشاوران نظامی رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش ارتش جمهوری اسلامی در زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) خاطر نشان کرد: ارتش در حقیقت سرباز امام زمان(عج) است و همواره باید خودش را برای نمایش‌های حضوری و در اجتماعات، راهپیمایی‌ها و رزمایش‌ها آماده نگه دارد.
وی با بیان اینکه آمادگی ارتش جمهوری اسلامی، آمادگی برای عملیات ظهور است، اظهار کرد: سرباز واقعی امام زمان(عج) در عصر غیبت کسی است که واجبات خود را انجام دهد، از منکرات دوری کند، محرمات را انجام ندهد و امر رهبرش را بر چشمانش بگذارد.
آراسته با بیان اینکه همه باید برای رسیدن به جایگاه ارزشمند سربازی حضرت ولیعصر(عج) تلاش کنند، تصریح کرد: اگر غیر از این باشد شعار داده‌ایم و شعارمان باطل است، زیرا سرباز امام زمان(عج) بر انجام آموزه‌های دینی و اطاعت از ولی فقیه لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول