اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد خبر داد

پیشرفت 98 درصدی مصوبات سفر رهبری به شهر یزد

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد با گرامیداشت 12 دی‌ ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد گفت: مصوبات این سفر پر خیر و برکت به شهرستان یزد از پیشرفت 98 درصدی برخوردار است.

پیشرفت 98 درصدی مصوبات سفر رهبری به شهر یزد
عزیزالله سیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: 98 درصد مصوبات سفر مقام معظم رهبری در شهرستان یزد اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه 12 دی‌ماه سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به استان دارالعباده و درالعلم یزد است، افزود: در آن روز شاهد بودیم که تمام اقشار مردم با یکرنگی به استقبال از مقتدا و رهبر خود آمدند و به جهانیان نشان دادند که حتی یک لحظه هم از ولایت‌فقیه، این یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) غافل نیستند.
سیفی با بیان اینکه 12 دی‌ماه به همین مناسبت روز یزد نامگذاری شده، عنوان کرد: مردم به هر بهانه‌ای یاد و خاطره این سفر پر خیر و برکت را گرامی می‌دارند.
فرماندار یزد با اشاره به اینکه سفر مقام معظم رهبری به یزد دارای برکات بی‌شماری بوده، خاطرنشان کرد: پروژه‌های سفر معظم له در زمینه‌های آموزشی، درمانی، فرهنگی، کشاورزی، زیربنایی، شهرسازی، رفاهی و تجهیزاتی بوده که با همت و تلاش مسئولان و تخصیص به موقع اعتبارات، شاهد پیشرفت 98 درصدی آنها هستیم.
سیفی اظهار امیدواری کرد: بسیار از این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گیرند.
وی یادآور شد: در زمینه آموزشی اعتبار احداث دو مدرسه 12 کلاسه در مناطق امام شهر و شهرک رزمندگان، در بخش فرهنگی ساخت و تجهیز نمازخانه مدارس و تکمیل نمازخانه دانشگاه یزد، در بخش تجهیزاتی تجهیز بیمارستان‌های شهر به امکانات مدرن، در زمینه درمانی نیز احداث پایگاه‌های بهداشتی و در زمینه شهرسازی تملک زمین برای احداث پایگاه بهداشتی، اصلاح محور ورودی شمال شهر یزد و… از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان یزد تامین شده است.
سیفی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری بارها به مسئولان در مورد رفع مسئله کم آبی یزد سفارش کرده‌اند، اضافه کرد: در بخش کشاورزی و آب‌رسانی احیا و مرمت قنوات شهرستان یزد، اجرای عملیات بیابان‌زدایی، انتقال و توزیع آب (لوله‌گذاری و کانال کشی) در شهرستان و احداث استخر ذخیره آب روستاها و… از مصوبات سفر بوده که تاکنون در بخش کشاورزی پروژه‌ها پیشرفت خوبی داشته است.
فرماندار یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سفر مقام معظم رهبری به یزد اذعان داشت: باید با تکیه و پشتیبانی از ولایت‌فقیه زمینه سعادت و پیروزی در تمایم عرصه‌ها را فراهم آوریم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول