اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهریز:

100 درصد مصوبات سفر رهبری در مهریز اجرایی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار مهریز گفت: نزدیک به 100 درصد پروژه‌های مصوب سفر رهبری در مهریز اجرا شده است.

100 درصد مصوبات سفر رهبری در مهریز اجرایی شد
مهدی کیانی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار کرد: 12 دی‌ ماه 1386 یادآور خاطره‌ افتخارآفرین سفر پرخیر و برکت و تاریخی مقام عظمای ولایت به استان دارالعباده یزد است که به حق به نام روز یزد نام‌گذاری شده است.
وی خاطرنشان کرد: این سفر تاریخی علاوه بر برکات فراوان معنوی، دستاوردهای مادی بسیاری نیز برای کل استان از جمله شهرستان ولایت‌مدار مهریز داشته است که جای شکر و قدردانی دارد.
کیانی مقدم بیان کرد: 53 پروژه با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد ریال از محل اعتبارات ویژه این سفر برای شهرستان مهریز داشتیم که به دستگاه‌های اجرای متعددی مشتمل بر اوقاف و امور خیریه، تربیت بدنی، منابع طبیعی، نوسازی مدارس، استانداری، بنیاد مسکن، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، سازمان تبلیغات اسلامی، جهاد کشاورزی، صدا و سیما، آب و فاضلاب شهری، شهرداری و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) اختصاص یافته است.
فرماندار مهریز عنوان کرد: نزدیک به 50 درصد اعتبارات اختصاص یافته این پروژه‌ها را بخش کشاورزی و آب شهرستان با توجه به بحران خشکسالی به خود اختصاص داده است.
وی تصریح کرد: ‌تمام این پروژه‌ها نزدیک به 100 درصد پیشرفت داشته است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول