اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

باید با پیروی از رهبری بر فتنه‏ها پیروز شویم

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه با اشاره به فتنه سال 88 گفت: فتنه‏های بدتری هم می‏تواند در راه باشد که باید با ایمان و پیروی از فرمان رهبری در آن پیروز شویم.

باید با پیروی از رهبری بر فتنه‏ها پیروز شویم
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری صبح امروز در نشستی با پاسداران ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیشین، انتخابات را به سه بخش، زمان انتخابات و بعد و قبل از آن تقسیم کرد.
وی گفت: قبل از انتخابات فتنه‏گران با استفاده از یک رنگ خاص به تبلیغات پرداختند و با توجه به علاقه شیعیان به رنگ سبز علوی از این رنگ بهره گرفتند و در شهرهای مختلف حتی در شهرهای مذهبی با کاروان راه‏اندازی و سوت و کف تبلیغات کردند و با این کارها توانستند نظر 13 میلیون نفر را به خود جلب کنند.
امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: با کمی تامل می‏توان به شباهت این اقدام به پیش‏زمینه‏های انقلاب نارنجی گرجستان که در آنجا رنگ نارنجی غالب شد، پی برد.
استیری به زمان برگزاری انتخابات اشاره و عنوان کرد: در شب بعد از انتخابات موسوی در مصاحبه‏ای با یک رسانه بیگانه خود را رئیس جمهور رسمی ایران معرفی کرد و همچنین در هنگام رای‏گیری رئیس ستاد کروبی جلوی چشم حاضران برگه رای را بالا آورد و اعلام کرد که به موسوی رای داده است.
وی تاکید کرد: با توجه به این مسائل، برخی افراد شرایط را درک نکردند و شاید به خاطر وسوسه هوای نفس این راه را ادامه دادند.
امام جمعه فیروزکوه با بیان اینکه در اینجا شعارها، به خیابان ریختن‏ها و غائله‏های دیگر کاملاً منطبق بر بقیه انقلاب‏های رنگی بود که در ایران اسلامی این افراد با عنایات الهی و رهبری مقام معظم رهبری مغلوب شدند.
استیری گفت: بعد از برگزاری انتخابات چشم برخی افراد باز شد و اعلام کردند که می‏توان خواص را به دو دسته خواص بابصیرت و خواص بی‏بصیرت تقسیم کرد و در میان خواص بی‏بصیرت گروهی بر اشتباهاتشان پافشاری دارند و دسته‏ای هم بعد از نماز جمعه 22 خرداد متوجه راه اشتباهشان شدند و برگشتند.
وی همچنین به نماز جمعه‏ای که به اقامت هاشمی‏ برگزار شد، اشاره کرد و گفت: شما نمازهای جماعت و نماز جمعه را درک کرده‏اید و می‏دانید که زن و مرد در نماز باید جای مناسب داشته باشند ولی در این نماز زن کنار مرد و حتی جلوی مردان، بدون چادر و با وضعیت نامناسب نماز می‏خواندند و شعارهایی برخلاف آرمان‏های انقلاب سر می‏دادند.
امام جمعه فیروزکوه همچنین به روزهای 13 آبان و 16 آذر که به تصویر حضرت امام (ره) توهین شده بود، اشاره کرد و گفت: در این شرایط اکثریت مردم در خیابان‏ها حضور یافتند تا جلوی فتنه‏گران را بگیرند تا اینکه روز عاشورا در ششم دی ماه 88 آن بی‏شرمی‏ها به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله پیش آمد و مردم به صورت خودجوش در نهم دی ماه به خیابان‏ها آمدند تا از فتنه‏گران اعلام انزجار کنند.
استیری با بیان اینکه برای فتنه‏گران فرد خاصی مدنظر نبود، گفت: آنها هدف براندازی نظام را دنبال می‏کردند و اعتقاد داشتند که نظام نمی‏تواند جلوی سیل جمعیت کف خیابان‏ها را بگیرد اما دیدیم که با عنایت خداوند حرکت خودجوش مردم ولایت‏مدار ایران در 9 دی این غائله را پایان داد و به همین دلیل همان‏طوری که برای 22 بهمن ارزش قائلیم باید 9 دی را گرامی بداریم.
وی به دستاوردهای حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: افزایش اقتدار و استحکام نظام یکی از دستاوردهای 9 دی بود که مردم نشان دادند حول محور ولایت حرکت می‏کنند.
امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: بسیاری از افرادی که جنگ نرم را جدی نمی‏گرفتند، خطر آن را احساس کردند چرا که مقام معظم رهبری از همان سال‏های نخست به این مسئله با عناوین تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی اشاره می‏کردند.
استیری ادامه داد: در این جریان برخی چهره‏ها آشکار شد و نقاب‏ها به کنار رفت تا افراد انقلابی از مدعیان دروغین شناخته شوند.
وی تاکید کرد: نهم دی ماه یک رفراندوم در حمایت از نظام، امام، رهبری و ولایت فقیه بود و مردم در آن سربلند بیرون آمدند.
امام جمعه فیروزکوه با نتیجه‏گیری از اینکه 9 دی و حوادث قبل از آن امتحانی برای همه بود، بیان کرد: فتنه‏های بدتری هم می‏تواند در راه باشد که باید با ایمان و پیروی از فرمان رهبری در آن پیروز شویم.
استیری خاطرنشان کرد: همان‏ طوری که مسلمانان صدر اسلام در جنگ بدر پیروز شدند اما در جنگ احد با بی‏توجهی به فرمان رهبری شکست خوردند، امروز هم باید گوش به فرمان رهبری باشیم تا بر فتنه‏ها پیروز شویم.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول