اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرزند حاج ذبیح‌‌الله بخشی:

دعای پدرم اول برای سلامتی رهبری و دوم برای جوانان بود

خبرگزاری فارس: فرزند حاج ذبیح‌الله بخشی تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های ایشان توکل و توسل به درگاه الهی بود و همواره اول برای سلامتی رهبری و بعد برای جوانان دعا می‌کرد.

دعای پدرم اول برای سلامتی رهبری و دوم برای جوانان بود
علی بخشی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه فکری مرحوم حاج ذبیح‌الله بخشی سربلندی اسلام و انقلاب بود و همواره تاکید داشت که در ایران همگی باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.
وی تاکید کرد: ایشان معتقد بودند که برای تحقق این امر هم باید در صحنه باشیم و هم به صاحب اصلی اسلام و انقلاب توکل و توسل مدام داشته باشیم.
فرزند حاج ذبیح‌الله بخشی که خود جانباز هشت سال دفاع مقدس است، تاکید کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین دغدغه‌های ایشان تلاش دشمنان و فریب‌خوردگان برای انحراف جوانان و نوجوانان بود و بارها شاهد بودیم که در نماز برای همه جوانان دعا می‌کرد و این دعا همراه با گریه و اشک‌های فراوان بود.
علی بخشی ادامه داد: کسانی که ایشان را می‌شناختند، شهادت می‌دهند که در دعاهای شبانه و پس از هر نماز، ابتدا سلامتی رهبری معظم انقلاب را از حضرت ولی عصر (عج) طلب و بعد برای جوانان دعا می‌کرد تا از خطر تهاجم فرهنگی دشمن ایمن باشند.

*فرزندان شهید حاجی بخشی آبرویش در برابر حضرت علی بود
وی با اشاره به خاطره‌ای از پدر مرحومش گفت: ایشان عاشق اهل بیت (ع) و ولایت بود و همواره می‌گفت نمی‌دانم پس از مرگ چگونه در برابر مولایمان علی (ع) حاضر شوم.
علی بخشی افزود: پدرم می‌گفت اندوخته‌ای برای آن دنیا ندارم و اگر پس از مرگ در برابر مولایمان علی (ع) حاضر شوم فقط می‌گویم من آبرویی ندارم و تنها اندوخته‌ام دو شهیدی است که تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌ام.
 
*آرزوی حاجی بخشی شهادت در میدان نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب بود

وی در پایان تاکید کرد: ایشان برای خود یک آرزو بیشتر نداشت و آن هم می‌خواست در میدان نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب شربت شهادت را بنوشد و به همین دلیل هرگاه نظام و انقلاب به حضور ایشان نیاز داشت، ابتدا غسل شهادت می‌کرد و سپس به میدان می‌رفت.
حاج ذبیح‌الله بخشی از نیروهای مبارز و انقلابی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پس از یک عمر خدمت به اسلام و انقلاب و تقدیم چهار شهید (دو پسر، برادر و یک داماد) صبح امروز به همرزمان شهیدش و امام شهدا پیوست.
انتهای پیام/م20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول