اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

نقش بسیج در پاسداری از ارزش‌های انقلاب بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: نقش بسیج در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌‌نظیر است.

نقش بسیج در پاسداری از ارزش‌های انقلاب بی‌نظیر است
ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: ‌بسیج از زمانی که امام خمینی (ره) برای تاسیس انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داد در نظر امام بود تا با استفاده از ظرفیت‌های مردمی اهداف انقلاب را به پیش ببرد.
وی یادآور شد: سربازان امام زمان (عج) به‌عنوان سربازان امام خمینی (ره) همواره در صحنه هستند، افزود: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و در راستای اهداف انقلاب بسیجیان همیشه در صحنه حضور دارند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به سخنرانی امام راحل قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه‌های مختلف تصریح کرد: علما تفکر امام را درک کرده و بر این باور که فعالیت‌های کشور در راستای مشارکت مردم تحقق می‌یابد واقف بوده و برنامه‌های کشور را بسیجی‌وار دنبال کردند.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) همواره با تفکر بسیجی و بدون توجه به احزاب، گروه‌ها و تشکیلات کشور را با تکیه بر پشتوانه مردمی اداره می‌کرد.
بابایی خاطرنشان کرد: همه افرادی که نمی‌توانند در پایگاه‌های مقاومت حضور یافته و در تشکیلات بسیج باشند، اما تفکر بسیجی دارند و بسیجی محسوب می‌شوند.
وی نقش بسیج را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌دریغ توصیف کرد و بر آموزش و سازماندهی ترویج باورهای دینی، معارف اسلامی و دشمن‌شناسی و زمان شناسی بسیجیان تاکید کرد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه گستره بسیج به اندازه همه آحاد جامعه بوده و باید در همه جا حضور داشته باشد، گفت: زمانی این نیرو می‌تواند به وظایف خود عمل کند که سازماندهی و آموزش در آن نقش اساسی داشته باشد.
وی با بیان اینکه بسیج باید ظرفیت‌های وجودی خویش را ارتقا دهد، ادامه داد: بسیج باید بتواند از نظر روحی در اوج حرکت کند تا بتواند به رسالتش خوب عمل کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول