اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

نقش بسیجیان در حفظ ارزش‌های انقلاب بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: نقش بسیجیان در حفظ ارزش‌های انقلاب بی‌نظیر است و امروز بیداری اسلامی در کشورهای جهان ناشی از تبعیت و الگوگیری از این تفکر ناب است.

نقش بسیجیان در حفظ ارزش‌های انقلاب بی‌نظیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی صبح امروز در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از پاسداران با بیان اینکه بسیج مظهر هویت دینی و انقلابی است، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که با پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام راحل بنیان گذاشته شد و در دوران پس از انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس به تکامل رسید و امروز در خدمت نظام در عرصه‌های مختلف است.
فرماندار بستک بسیج را محصول تفکر امام راحل دانست و یادآور شد: بعد از امام راحل، رهبر حکیم و فرزانه با حمایت مردم ولایت‌مدار و با بصیرت ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها به ترویج این فرهنگ ناب پرداختند و امروز بیداری اسلامی در کشورهای جهان ناشی از تبعیت و الگوگیری از این تفکر ناب است.
وی گفت: با وجود تلاش‌های فراوان استکبار علیه کشورمان، انقلاب اسلامی آنها را در عرصه‌های مختلف ناکام گذاشته است.
قناعتی افزود: دشمن از قدرت نظام جمهوری اسلامی در هراس است و تصمیم گرفته در قالب جنگ نرم در مقابل ملت مسلمان ایران بایستد.
رئیس شورای تامین شهرستان بستک ادامه داد: امروز بسیج به عنوان یک نیروی بازدارنده دشمنان را به هراس انداخته است و دشمن توان مقابله با نظام اسلامی را ندارد.
وی با اشاره به تهدید دشمنان و ایجاد توطئه و جنگ نرم علیه ایران گفت: باید فرهنگ و تفکر بسیجی را در جامعه گسترش داد و با اشاعه آن دستاورد و ارزش‌های انقلاب را نهادینه کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک با اشاره به آثار و برکات نظام و انقلاب، انقلاب‌های اخیر مردم منطقه را برگرفته از تعالیم بلند اسلامی و انقلاب ایران قلمداد کرد و بیان داشت: حرکتی که در این انقلاب‌ها به چشم می‌خورد برگرفته از تعالیم قرآن کریم است که با الگوگیری از انقلاب اسلامی توانسته امروز نمادهای ظلم و ستم را نابود کند.
حبیب‌‌الله سهرابی به عرصه فعالیت‌های سپاه در شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران همواره در کنار مردم بوده و هر کجا لازم باشد آماده خدمت‌رسانی است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول