اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

ارزش‌های انقلاب در برنامه‌های دهه فجر پایدار باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: باید در ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر معنویت و ارزش‌های ماندگار انقلاب اسلامی پایار بماند.

ارزش‌های انقلاب در برنامه‌های دهه فجر پایدار باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سلمان بحرانی صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر و نهم دی ماه اظهار داشت: ویژگی‌های دهه فجر برای همه روشن است و همه اهداف انقلاب اسلامی را می‌دانند.
وی افزود:  ما دهه فجر و انقلاب اسلامی را ادامه نهضت عاشورا می‌دانیم به همین خاطر باید ارزش‌های این انقلاب را همواره حفظ کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: آیین‌های عاشورا هر روز از سال‌های قبل بهتر و باشکوه‌تر برگزار می‌شود و این مهم از برکات نهضت امام حسین است.
بحرانی ادامه داد: آیین‌های عاشورا علاوه بر اینکه در سرزمین‌های شیعی باشکوه برگزار می‌شود هم‌اکنون در قلب سرزمین‌های کفر نیز باشکوه برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: ماندگاری عاشورا در مورد انقلاب اسلامی نیز صدق می‌کند و این امر را در برگزاری باشکوه آیین‌های دهه فجر در سال‌های گذشته مشاهده می‌کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و نقش عاشورا در نهضت‌های آزادیبخش بیان کرد: مشکل کشورهای خاورمیانه نبود یک رهبری واحد است که بتواند آنها را هدایت کند.
بحرانی با بیان اینکه دهه فجر مربوط به ارادتمندان امام و انقلاب است، افزود: ایران اسلامی در طول این
سال‌ها فتنه‌های زیادی را پشت سر گذاشته، فتنه 88 آخرین آن بود که تمام گروه‌های سیاسی مخالف نظام درصدد بودند تا به رهبری ضربه بزنند.
وی اظهار داشت: فتنه 88 نخستین و آخرین فتنه انقلاب نبوده و نیست و ایران اسلامی همواره در معرض سخت‌ترین فتنه‌ها و تهدیدات بوده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری باشکوه آیین‌های دهه فجر مشارکت داشته باشند، اضافه کرد: خارج شدن تاریخ دهه فجر از ایام‌های حزن و اندوه موجب شده تا امسال شاهد برگزاری آیین‌های متفاوت‌تری در ارتباط با دهه فجر باشیم.
بحرانی تصریح کرد: معنویت انقلاب و ارزش‌های آن باید در برنامه‌های دهه فجر پایدار بماند.
وی افزود: بازخوانی انقلاب برای نسل جدید از اهداف مهم ماست و همچنین باید نقش رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی را نیز برای جوانان تبیین کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر را به مسائل سیاسی نباید آلوده کنیم، خاطرنشان کرد: تجمع بزرگ 12 بهمن، جنگ شادی، همایش‌ها، جشنواره شعر، غبارروبی گلزار شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های دهه مبارک فجر است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول