اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

حضور بسیج تضمین کننده ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین همزمان با هفته بسیج حضور بسیج در عرصه‌های مختلف تضمین کننده ارزش‌های انقلاب دانست.

حضور بسیج تضمین کننده ارزش‌های انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی بعدازظهر امروز در دیدار فرماندهان و اعضای بسیج ادارات شهرستان ورامین با ایشان، بسیج را شاخه‌ای بی نظیر در نظام اسلامی دانست و گفت: بسیج از آثار بدیع و مبانی فکری امام بزرگوار (ره) بود و حضور بسیج و تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف تضمین کننده ارزش‌های انقلاب است، بسیج این نیست که همه نظامی شوند، خیر، بسیج یعنی همه آماده جهاد شوند، حال این جهاد در عرصه نظامی، علمی، فرهنگی و یا اقتصادی تعریف می گردد و جهاد اقتصادی که رهبری عزیز می فرمایند توجه به همین معناست.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به نقش مهم بسیج و جهاد در دفاع مقدس افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی اگر نبود دلاور مردی‌های بسیجی‌ها که خود را وارد میدان می‌کردند، داخل می‌شدند و فداکاری می‌کردند مشخص نبود آینده نظام و انقلاب اسلامی به کجا می‌انجامید، اما امام راحل عظیم‌الشان به درستی نیاز زمان را درک کرده و شجره بسیج را پایه گذاری کردند.
وی در ادامه به تشریح مبانی فکری و اعتقادی بسیج پرداخت و خاطر نشان کرد: اساس فکر بسیجی اخلاص است، اگر کارها انجام شود بنابراین اخلاص در آن نباشد فایده‌ای ندارد، این اخلاص عمل برای خداوند است که به اعمال برکت می‌دهد و آن را می‌پروراند و همین اخلاص رمز ماندگاری تفکر بسیجی است، اخلاص را همواره مد نظر داشته باشید و بدانید قطعا پیروز می‌شوید.
آیت‌الله محمودی گفت: تفکر بسیجی تفکری جهان شمول است و محدود به کشور و عده‌ای خاص نمی‌شود. 
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با بیان اینکه بزرگداشت هفته بسیج گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، ارزش‌ها، دستاوردها انقلاب اسلامی و حرکت در خط ولایت است، افزود: ترویج تفکر بسیج در جامعه، کشور را در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمن بیمه می‌کند.
وی با اشاره جوسازی‌های اخیر استکبار جهانی و همسویی حکام وابسته برخی کشورهای عربی با این جریانات عنوان کرد: اینگونه جوسازی‌ها و فرافکنی‌ها ناشی از ضعف استکبار در برخورد با مناسبات جهانی، خواسته‌های به حق ملت‌ها، بیداری اسلامی و جنبش وال استریت است. 
امام جمعه ورامین بر برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگ تاکید کرد و ادامه داد: همه روز باید هفته بسیج و همه ایام باید روز دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.
آیت‌الله محمودی در پایان با تاکید بر اینکه محوریت مجالس عزاداری امام حسین(ع) باید با خطبا و روحانیان باشد، تصریح کرد: ما خدا را شاکریم که در این زمانه ملت متعهد ایران اسلامی با اقتدار به راه سیدالشهدا(ع) و تمسک به رهبری الهی در عصر غیبت و ولایت فقیه در مقابل دشمنان اسلام و معاندان نظام یکپارچه ایستاده اند و با صلابت تمام این راه پرافتخار را ادامه می دهند.
محمد سراقی، فرمانده بسیج ادارات شهرستان ورامین نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیتهای این نهاد در شهرستان ارائه کرد.
این گزارش حاکی است،  همزمان با هفته بسیج اعضاء بسیج ادارات ورامین با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
همچنین بسیجیان جهاد کشاورزی شهرستان ورامین به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین محسن احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و مسئولان جهاد شهرستان نیز با امام جمعه ورامین دیدار کردند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول