اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت دانش‌آموزی شهید فهمیده بلداجی:

بسیج حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت دانش‌آموزی شهید فهمیده بلداجی گفت: بسیج حافظ ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است.

بسیج حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل مهری بعداز ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان شهر بلداجی، اظهار داشت: پایه‌گذار بسیج امام راحل است و با تکیه بر منویات دین اسلام به منظور خدمت به مردم و صیانت از ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی این نهاد ملی تشکیل شده است، هرچند دشمنان در طول 32 سال از عمر پربرکت همواره توطئه‌ها و کارشکنی‌های مختلفی داشته‌اند، اما هرگز نتوانستند به هویت اصلی بسیج و برنامه‌های آن خدشه‌ای وارد کنند.
وی با بیان اینکه نسل امروز مدیون خون شهدای انقلاب و بسیجیان مخلص است، ابراز داشت: لازمه موفقیت روز افزون بسیج و تفکر بسیجی و ندای دلنشین بسیجی تنها در گرو همدلی و کمک‌های معنوی تک تک مردم و مدیران است که چنین شود، بسیج با قدرت در صحنه خواهد بود و پیروز میدان‌های مختلف برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
مهری با تأکید بر ضرورت مقابله جدی با تهدیدات دشمن افزود: جنگ نرم قربانی و گرفتاری‌های بسیاری برای افراد مختلف در جامعه به دنبال دارد و باعث مرگ تدریجی افرادی که مبتلا به آن شده‌اند، می‌شود.
وی ادامه داد: جنگی با این همه پیچیدگی قطعاً یک نیروی گسترده و وسیع را می‌طلبد که بسیج در این زمینه می‌تواند نقش محوری و بارزی را ایفا کند.
مهری با بیان اینکه ما امروزه شاهد اتفاقات زیادی در جهان اسلام به ویژه در کشورهای مسلمان‌نشین منطقه هستیم، افزود: فرهنگ بسیجی که در جامعه ایران می‌درخشد به عنوان یک تفکر می‌تواند الگویی مناسبی برای این کشورها شود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری اردوی عملی مرحله اول درس آمادگی دفاعی دانش آموزان پایه دوم دبیرستان در شهر بلداجی اظهار داشت: در این دوره آموزشی، دانش‌آموزان با مباحث جنگ نوین، نحوه ماسک‎گذاری، ماسک‎برداری و اطفای حریق به صورت عملی آشنا شدند.
وی افزود: این دوره در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای برادران و خواهران دانش‌آموز به صورت جداگانه در واحد مقاومت ابتکار و پروین اعتصامی شهر بلداجی برگزار شد.
مهری یادآور شد: مربیان این کلاس‌های آموزشی از کارشناسان گردان امام حسین(ع) بروجن و شهرداری بلداجی بودند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول