اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هیئت‌های مذهبی استان البرز:

9 دی تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: در بیانیه امروز شورای هیئت‌های مذهبی استان البرز آمده است: 9 دی تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب است.

9 دی تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شورای هیئت‌های مذهبی استان البرز در این بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن را به دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز ارسال کرده آورده است: سالگرد 9 دی ماه یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است.
در این بیانیه آمده است: در میان روزهای ایران اسلامی، ایامی سرشار از حوادث شگفت انگیز و عبرت‌آموز است اما در میان آنها روزهایی دارای امتیازی خاص و ویژه‌اند که نقطه عطف تاریخند و 9دی ماه که با فضای حزن انگیز محرم در آمیخت و عاشورایی دیگر خلق کرد و پرچم بر افراشته و مشعل هدایت‌گر و کشتی نجات، حسین بن علی (ع) بار دیگر به یاری ملت با بصیرت شتافت و حماسه‌ای ماندگار آفرید.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:‌ حماسه 9 دی حاصل بصیرت عالی و آگاهی ملت غیور و ولایتمدار ایران است که بر گرفته از فرهنگ و مکتب عاشورایی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرده و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین را با انفعال و عقب نشینی به ارمغان آورده است.
در این بیانیه، شورای هیئت‌های مذهبی به عنوان عظیم‌ترین سازمان مردم نهاد مذهبی و دینی ضمن پاسداشت یوم الله 9 دی ماه که به ملت ولایت مدار ایران اسلامی تعلق دارد، بر صیانت مستمر از مولفه‌های پیروزی و ایستادگی ملی در برابر هرگونه فتنه داخلی و توطئه‌های خارجی تاکید کرده است.
در این بیانیه آمده است: بصیرت افزایی، درک حوادث، اتفاقات و حضور مداوم و گسترده در صحنه‌ها با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری در این مسیر نورانی ثابت قدم بوده و کشتی نجات ملت را با گذر از طوفان‌ها و موج‌های پر تلاطم به ناخدای اصلی آن حضرت بقیة الله خواهد سپرد.
انتهای پیام/م30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول