اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فدایی:

ارائه لیست واحد راهبرد جبهه متحد است

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: تا زمانی که تهدیدها وجود دارد نباید حتی به دنبال کوچک‌ترین اختلاف بود و راهبرد جبهه متحد در این راستا دادن لیست واحد است.

ارائه لیست واحد راهبرد جبهه متحد است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان خراسان جنوبی سه‌شنبه‌شب با حضور حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران و محمد‌نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان برگزار شد.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در این گردهمایی به چگونگی شکل‌گیری این جبهه در کشور اشاره کرد و گفت: یک روش عقلانی برای انتخاب افراد از سوی این جبهه برای انتخابات مشخص شده است.
حسین فدایی صلاحیت‌های فردی و مقبولیت که با سنجش مشخص می‌شود را از ملاک‌های انتخاب افراد اصلح دانست و تصریح کرد: شورای جبهه متحد استان نیز باید تلاش کند تا افراد اصلح را هر چه سریع‌تر مشخص کند.
وی با بیان اینکه در مرکز بنای استفاده از تمام ظرفیت اصولگرایان را داریم، افزود: هر عاملی که حرکت صحیح و سریع ما را با مشکل مواجه کنند، تخریب‌کننده است.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه احترام به همه نیروهای انقلاب می‌گذاریم، گفت: تا زمانی که تهدیدها وجود دارد نباید حتی به دنبال کوچک‌ترین اختلاف بود و راهبرد جبهه متحد در این راستا دادن لیست متحد است.
فدایی خواستار برگزاری همایش بزرگ اصولگرایان در خراسان جنوبی شد و افزود: جلسه امروز بیشتر سرشاخه‌ها و تاثیرگذارترین افراد اصولگرا هستند که باید برای وحدت بیشتر تلاش کنند.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان خراسان جنوبی نیز از نیروهای ارزشی استان خواست کمک کنند اصولگرایان به یک لیست واحد برسند.
محمدعلی اربابی با بیان اینکه فتنه و انحراف با مهره‌های سفید به میدان آمده است، تصریح کرد: انتخابات پیش‌رو مهم‌ترین مسئله کشور است و دقت زیادی از سوی متدینان می‌طلبد.
بعد از این جلسه قرار شد هیئت اجرایی شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان خراسان جنوبی انتخاب شود.
محمدعلی اربابی، غلامحسین نوفرستی، علی اسعدزاده، موسی قربانی و علی رضایی بیرجندی اعضای اصلی شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان خراسان جنوبی هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول