اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس:

جریان انحرافی دلبستگی به انقلاب ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جریان انحرافی که امروز به دنبال راه‌یابی و کنترل مجلس نهم است، هیچ دلبستگی به انقلاب و نظام ندارد.

جریان انحرافی دلبستگی به انقلاب ندارد
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: پس از آنکه سرمایه‌گذاری کشورهای استکباری بر روی سران فتنه و فریب‌خوردگان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم با شکست و پاسخ قاطع مردم رو‌به‌رو شد، غربی‌ها به دنبال یافتن مهره‌های جدیدی در نظام ما رفتند.
وی تصریح کرد: غربی‌ها در این توطئه جدید افرادی را یافتند که هم سو با آنها و به موازات جریان فتنه حرکت کرده و تنها نقاب دیگری بر چهره داشتند.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جریان انحرافی هیچ دلبستگی به نظام و انقلاب ندارد و رسانه‌های انقلابی و اصولگرا باید چهره واقعی آنها را برای مردم نمایان کنند.

*مردم اهداف شوم منحرفان و فتنه‌گران را درک می‌کنند
نوروزی با بیان اینکه ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری به مسائل سیاسی داخلی و خارجی نگاه کرده و تمام رفتارها و گفتار مسئولان را رصد می‌کنند، گفت: این مردم به راحتی فریب توطئه‌ها و دسیسه‌های جریان انحرافی را نخورده و همانگونه که فتنه‌گران را به زباله‌دانی تاریخ فرستادند، این جریان نوظهور را به طور کامل طرد خواهند کرد.
وی تاکید کرد: برای مردم تفاوتی میان جریان انحرافی و جریان فتنه وجود ندارد و هر کسی که با نظام و انقلاب و ولایت تضاد و زاویه پیدا کند، مردم از او دور خواهند شد.
 
*قرار نیست مردم همیشه حامی یک عده باشند
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در خانه ملت ادامه داد: ممکن است یک عده روزی از حمایت مردم برخوردار باشند  همانطور که افرادی با رأی همین مردم به ریاست مجلس و دولت در دوران اصلاحات رسیدند.
نوروزی افزود: مردم پس از مدتی وقتی از سوء نیت این افراد آگاه شدند، دیگر به آنها روی خوش نشان نداده و با تمام توان مقابل فتنه‌گران ایستادند.
وی در پایان تاکید کرد: بنابراین تا زمانی که مسئولان در مسیر ولایت و انقلاب حرکت می‌کنند، مورد حمایت مردم خواهند بود و کسانی که از این مسیر خارج شوند، با پاسخ قاطع ملت روبه‌رو خواهند شد.
انتهای پیام/م20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول