اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

خیز جریان انحرافی برای ریاست جمهوری آینده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس گفت: کسب کرسی‌های مجلس شورای اسلامی توسط جریان انحرافی مقدمه و خیزی برای ریاست جمهوری است و اگر آنها رأی بیاورند در آینده برای انتخابات ریاست جمهوری هم مشکل ایجاد خواهند کرد.

خیز جریان انحرافی برای ریاست جمهوری آینده است
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم درباره تلاش فتنه‌گران برای حضور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کسانی که در متن فتنه حضور داشته و در کنار فتنه‌گران بوده‌اند و حمایت‌هایی از این جریان کرده و توبه نکردند، قطعا صلاحیت این افراد بررسی شده و توسط شورای نگهبان رد خواهد شد.
وی با بیان اینکه این افراد صلاحیت ندارند که بخواهند وارد مجلس شورای اسلامی شوند، تصریح کرد: البته ممکن است افرادی که از جریان فتنه حمایت می‌کردند اما اکنون این افراد توبه کرده و تبری جسته که باید صلاحیت این افراد مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم باید هوشیار باشند و با دقت رأی دهند، افزود: مردم کاندیدا‌ها را بررسی کنند و حتما باید به کسانی که مورد اعتماد هستند و سوابق این افراد را می‌دانند و اطمینان دارند تلاشی علیه نظام نکرده و در زمان فتنه موضع مشخصی داشته‌اند، رأی بدهند زیرا پیچیدگی در این دوره از انتخابات مجلس زیاد است.
آشتیانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مهم‌ترین اهداف جریان انحرافی برای کسب کرسی‌های مجلس چیست؟ اظهار کرد: مردم مومن و انقلابی نباید به آنها رأی بدهند چرا که جریان انحرافی قطعا با اهدافی خاص وارد انتخابات مجلس نهم شده است.
وی ادامه داد: کسب کرسی‌های مجلس شورای اسلامی توسط جریان انحرافی مقدمه و خیزی برای ریاست جمهوری است و اگر آنها رأی بیاورند در آینده برای انتخابات ریاست جمهوری هم مشکل ایجاد خواهند کرد.
نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر اهمیت عمران و آبادی قم اضافه کرد: بسیاری از طرح‌های عمرانی از جمله آب شیرین و فرودگاه هنوز تکمیل نشده است و سعی خواهیم کرد با پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد قدمی در زمینه تکمیل این طرح‌ها برداشته شود.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول