اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

انحراف از مکتب امام خطر جدی برای انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: انحراف از مکتب امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی خطر جدی برای انقلاب است.

انحراف از مکتب امام خطر جدی برای انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون طاهری پیش ازظهر امروز در همایش بصیرت در اردل، اظهار داشت: مخالفت با اصل ولایت فقیه و امام‌شناسی از اهداف دشمن در فتنه 88 بود.
وی فتنه ستیزی، مردم محوری و ظلم ستیزی را از معیارهای مکتب امام خمینی دانست و گفت: انحراف از مکتب امام خطر جدی و بزرگ برای انقلاب اسلامی ایران است، این در حالیست توجه به مکتب امام باعث گذشت از انحرافات می‎شود.
طاهری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زاییده عاشوراست و ریشه در همان عقاید عاشورایی‌ دارد، افزود: انقلاب 57 ملت ایران تنها یک رخداد تاریخی نیست بلکه ریشه در فرهنگ و عقیده ملت ایران دارد.
مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: هر سال که می‌گذرد این نظام الهی باوجود توطئه و تلاش دشمنان برای منزوی کردن آن کاراتر می‌شود.
وی فجر انقلاب اسلامی ایران را یادآور پایمردی‌های رهایی‌بخش و مبارزات تاریخی مردم آزادی‌خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی دانست و گفت: برهمین اساس ضرورت برگزاری شکوهمند و درخشان ایام دهه فجر، یادمان پیروزی انقلاب اسلامی به زعامت حضرت امام خمینی(ره) و پیروزی در مبارزات استکبارستیزی بیش از پیش باید مورد تأکید قرار بگیرد.
طاهری وجود ولایت فقیه را ضامن پایداری انقلاب برشمرد و گفت: در واقع به ثمر رسیدن انقلاب پیروزمند اسلامی در ایران خواست خداوند بود که با رهبری مدبرانه امام راحل و نیز پشتوانه مستحکم مردم در کشور اتفاق افتاد و طی آن با اقتدار و اراده مثال‌زدنی مردم‌ نظام سلطه‌گر طاغوت سقوط کرد.
وی با بیان اینکه سه عامل رهبری، اعتقاد و باورهای دینی و مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران همچنان رمز ماندگاری و موفق نظام در سطح جهان است، گفت: با استقرار انقلاب اسلامی امام راحل(ره) با بیانات و دستورات حکیمانه خود و دادن شعار نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی عملا راه و هدف را برای مردم روشن ساخت و همین امر موجب اتحاد بیشتر مردم و مسئولان نظام برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب شد.
مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: پس از رحلت امام با جانشینی رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبری آگاه و فرزانه و مسلط به امور جاری کشور و بین‌الملل بیانات حکیمانه ایشان تاثیر فراوانی در راه حرکت و پیشرفت روز افزون انقلاب و میهن اسلامیمان داشت.
همایش بصیرت به‌همت دفتر امور بانوان فرمانداری و با همکاری ادارات بهزیستی، جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام(ره)، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان با حضور فرماندار و مسئولان ادارات و بیش از 100 نفر از بانوان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول