اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فدایی:

جریان انحرافی به دنبال مصادره دولت است

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جریان انحرافی نقشه‌های جدی برای انتخابات دیده است، گفت: جریان انحرافی به دنبال مصادره خدمات دولت است.

جریان انحرافی به دنبال مصادره دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حسین فدایی صبح امروز در جمع مردم بیرجند اظهار داشت: باید با حداکثر مشارکت در انتخابات شرکت کرده به طوری که همه فرزندان خود را تشویق به شرکت در پای صندوق‌های رای‌گیری کنیم تا دشمن را مایوس کنیم.
وی ادامه داد: بر خلاف آنچه دشمن دنبال می‌کند باید عمل کنیم و با حضور در انتخابات با امام و شهیدان پیمان ببندیم.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه حضور ما در انتخابات یعنی اثبات ولایت‌مداری ما و این یک فریضه الهی است که موجب تقویت جبهه حق و تضعیف جبهه باطل می‌شود، گفت: دشمن از مدت‌ها قبل تلاش می‌کند تا حضور مردم در انتخابات زیر 30 درصد باشد.
فدایی اضافه کرد: دشمن به نقشه‌های شومی توسط عوامل داخلی خود دل خوش کرده است که علاوه بر فتنه جریان انحرافی هم تلاش می‌کند.
وی افزود: انحرافیون می‌خواهند با مصادره دولت و اسم احمدی‌نژاد و کارهای خوبی که انجام شده به نفع خودشان آسیب جدی به کشور وارد کنند.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: ما باید گوش به فرمان رهبری مسیری را برویم که ولایت می‌گوید نه یک قدم جلو باشیم و نه یک قدم عقب‌تر و توجه داشته باشیم هر موقع دشمن توانست فاصله‌ای بین امت ایجاد کند دچار مشکل شدیم بنابراین هرچه پیوند ما بیشتر شده و تابع رهبری باشیم قطعا خداوند عنایت ویژه دارند
فدایی تصریح کرد: بگو و مگوهای داخلی هم برای این است که پیشرفت نداشته باشیم و آینده خوبی نباشد، که با وحدت و انسجام باید این مباحث را کم کنیم.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود اعضای جبهه متحد اصولگرایان خراسان جنوبی تمایل به جبهه پایداری دارند، تاکید کرد: جبهه پایداری و جبهه متحد در کنار هم هستند نه مقابل هم و مهم وحدت اصولگرایان است.
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: در برخی استان‌ها اعضای جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری یکی هستند و مهم این است که لیست واحد را قبول کنند و سازوکار جبهه متحد را قبول داشته باشند.
فدایی در پاسخ به سؤالی در مورد سکوت برخی از نیروها در مقابل فتنه و مرزی بندی اصولگرایی با آنان تاکید کرد: ممکن است برخی افراد و خواص دیر موضع گرفته باشند اما مهم این است که جذب داشته باشیم.
وی افزود: البته کسانی که همان موقع موضع‌گیری‌ کردند قطعا امتیاز و اجر بیشتری دارند و در زمینه سکوت برخی خواص باید مواضع رهبری را دنبال کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول