اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی باقرشهر:

باقرشهر بالاترین سرانه ورزشی را در بین شهرهای استان دارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی باقرشهر گفت: باقرشهر بالاترین سرانه ورزشی را در بین شهرهای استان دارد.

باقرشهر بالاترین سرانه ورزشی را در بین شهرهای استان دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، کاظم عبادی بعدازظهر امروز در جلسه هم اندیشی ورزشکاران و مسئولان باقرشهر که در دفتر شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی و ساخت مجموعه‌های ورزشی بسیار در دوره سوم شوراها، فعالیت های انجام شده را در معرفی و پرورش جوانان و نوجوانان در رشته های مختلف ورزشی بسیار مهم و اساسی ارزیابی کرد.
عضو شورای اسلامی باقرشهر افزود: ساخت و تجهیز مجموعه‌های ورزشی فدک، شهدای بسیج و... سالن‌های بدنسازی، زمین‌های مینی فوتسال و کمک به مراکز ورزشی و تیم‌های اعزامی به مسابقات از جمله اقدامات شورای شهر است که با حمایت و پیگیری‌های مستمر اعضای شورای اسلامی شهر به نتیجه رسیده است و ما امروز شاهد بالاترین سرانه ورزشی در بین شهرهای استان هستیم و امکانات ورزشی شهر بعضا از امکانات بسیاری از شهرستان‌های کشور بیشتر است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تقدیر و تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران اقدامی است پسندیده که از سوی بزرگان دین مبین اسلام توصیه شده است، این موضوع در جلسه مطرح شد و مقرر شد در جلسات آینده در ارتباط با نحوه انتخاب ورزشکاران و زمان اجرای مراسم بحث و تبادل نظر شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر نیز در ادامه ضمن تشریح برنامه های اداره متبوع خود در امر ورزش و جوانان گفت: تعامل و همکاری بسیار خوبی بین دستگاه‌های اجرایی خصوصا شهرداری و شورای شهر بوجود آمده است که مطمئنا به رشد و شکوفایی ورزش در شهر کمک شایانی خواهد کرد.
رضا صمدی برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران را اقدامی مناسب و پسندیده دانست و گفت: این اقدام موجب بالا رفتن انگیزه در ورزشکاران و توجه بیشتر آنان به ورزش می شود.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد در آن مراسم از پیشکسوتان، مربیان و حامیان ورزش نیز تقدیر و تجلیل به عمل آید.  
این گزارش حاکی است، جلسه هم اندیشی ورزشکاران و مسئولین شهر در دفتر ریاست شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد و از ورزشکاران قهرمان رشته های مختلف این شهر که در سطح بین المللی، کشوری و استانی مقام‌های قهرمانی کسب کرده بودند تجلیل به عمل آمد.
در این جلسه که به همت کمیته ورزش و جوانان شورای اسلامی باقرشهر و با حضور ریاست و اعضای شورای شهر، تعدادی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی، ریاست اداره ورزش و جوانان باقرشهر و مدیران شهرداری برگزار شد، گزارشی از اقدامات و برنامه های شهرداری و شورای شهر و اداره ورزش و جوانان در خصوص توسعه و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی به حضار ارائه شد.
در پایان این جلسه هم اندیشی از حامد بیگی عضو تیم ملی بسکتبال نوجوان، مهدی عیاری عضو تیم ملی پرورش اندام، رضا لک مربی برتر اخلاق کشور در رشته فوتسال، شروین یوسف زاده قهرمان کشتی آزاد نوجوان کشور با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر به عمل آمد. 
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول