اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندهان کشوری

خانواده‌های شهدای تیپ 37 اردبیل تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندهان کشوری و لشکری از خانواده‌های شهدای تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل که در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور به فیض شهادت نائل آمدند ،تجلیل شد.

خانواده‌های شهدای تیپ 37 اردبیل تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل ،در مراسمی که به همین مناسبت پیش از ظهر امروز در پادگان تیپ 37 حضرت عباس (ع)  برگزار شد، فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: شهدای ما در مناطق عملیاتی شمال غرب قهرمانی‌های فراوانی از خود به نمایش گذاشتند به طوری که با حضور این رزمندگان مناطق ما از لوث وجود اشرار و گروهک‌های تروریستی پاک شد.
غلام‌عسگر کریمیان خاطرنشان کرد: از سال 69 ماموریت‌های مختلفی را توسط تیپ 37 حضرت عباس (ع) در مناطق شمال غرب و جنوب شرق با وظیفه دفاع از انقلاب اسلامی و کیان جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم که در آخرین پست عملیاتی و ماموریت نهایی تحت کنترل عملیاتی قرارگاه حمزه سید‌الشهدا با تمام توان در منطقه عملیاتی حضور یافت و در زمان‌بندی مناسب با سرافرازی و افتخار ماموریت خود را به نحو احسن انجام داد.
فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع)  استان اردبیل حضور رزمندگان پر تلاش و شرکت در عملیات‌های مختلف را یادآور شد و افزود: علاوه بر آنان روحانیون نیز همواره در کنار ما با اجرای برنامه‌های متعدد معنوی در راستای ارتقای روحیه رزمندگان و کارکنان تلاش کرده و حفاظت اطلاعات تیپ نیز با همراهی دوستان در یک حرکت منظم و منسجم و با روحیه ستودنی سبب شدند تا رسالت عظیم دفاع از کیان اسلامی را به خوبی انجام دهند.
این مسئول نتیجه این رسالت را پیروزی رزمندگان اسلامی در برابر دشمنان انقلاب اعلام کرد و گفت: با این حرکت‌ها، گروهک‌های پ.ک.ک و پژاک به کلی از منطقه فراری داده شده و منطقه از لوث وجود این اشرار پاکسازی شد.
کریمیان به فعالیت یگان‌های پشتیبانی کننده نیز اشاره کرد و افزود: رزمندگان ما در سخت‌ترین شرایط در عملیات حضور داشته و با رشادت‌های خود اجازه ندادند مناطق عملیاتی ما زیر پوشش و سیطره منافقان درآید.
فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل شهدای تیپ 37 پیاده حضرت عباس (ع) استان را یادآور شد و ابراز داشت: آخرین شهید ما در این مسیر شهید حسین آخربین است که در مناطق عملیاتی با تقدیم جان خود پیروزی‌های شگرفی را سبب شد.
وی ادامه داد: شهدا رفتند اما یاد و راه آنان باقی است و همین خون‌های مقدس آنان است که چه در ایام انقلاب، چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در این دوران که منافقین در اندیشه تجاوز به اعتقادات ما هستند نجات‌بخش ماست.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم از خانواده‌های شهیدان میر بهروز کریمی، موسی قدیری، محمد قلیزاده، میرهاشم موسوی، یونس نوروزی، مختار قهرمان‌زاده، حسین‌آخربین، مالک شهبازی، ‌امیرعلی مست‌ علیزاده و عزت قاسمی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/صا10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول